×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
اقتصاد به زبان ساده در رادیو اینترنتی آوای ایران زمین

بانک ایران زمین، با هدف ارتباط دو سویه با مخاطبین این بانک و استفاده از فرصتهای شبکه‌های اجتماعی اقدام به راه اندازی یک رادیوی اینترنتی کرده است‌ که طی آن برنامه‌های متنوع اقتصادی و بانکی تهیه و پخش می‌شود.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از دیوان اقتصاد، همراهان “رادیو ایران زمین” می‌توانند ضمن شنیدن برنامه های آوای ایران زمین در مسابقاتی که به مناسبت های مختلف برگزار می‌شود، شرکت کنند.

کافه بانک
کافه بانک که به همت رادیو آوای ایران زمین تهیه و پخش می‌شود، یک برنامه ادبی و فرهنگی است که با نگاه به ادبیات، فیلم، شعر و … اخبار حوزه فرهنگی را به سمع و نظر مخاطبان می‌رساند. در آخرین پادکست این کافه خوانش بخشی از نامه دوازدهم نادر ابراهیمی به همسرش، خوانش شعر سپید از شاعران معتبر جهانی به درخواست مخاطبان، بررسی جریان های ادبیات معاصر فارسی، خوانش غزل معاصر و بخش معرفی کتاب گنجانده شده است.

شعبه خیابان ۲۴
این برنامه در واقع یک مجله عصرگاهی است که سعی می کند با پرداختن به موضوعات روز پاسخگوی دغدغه های مخاطبین خود بوده و همچنین لحظاتی شاد را برای آنها به ارمغان بیاورد. در آخرین برنامه از شعبه خیابان ۲۴ رادیو آوای ایران زمین می‌توانید به موضوعاتی چون ویژه برنامه روز پدر، سلام مهندس (آخرین رویدادهای حوزه فناوری و ‌دیجیتال)، تحلیل به وقت آینده (با موضوع محیط زیست)، حال بهتر (‌توصیه هایی را در جهت ‌سلامت روانی جامعه و حال بهتر) و…گوش کنید.

صبحانه بانکی
این مجله که روزهای سه شنبه منتشر می‌شود، شنوندگان پرو پا قرص خودش را دارد که سعی می کند به موضوعات روز اقتصادی و بانکی از یک زاویه متفاوت نگاه کند. آخرین اخبار اقتصادی، شرایط مسکن و خودرو، دنیای بورس، بررسی، تحلیل و پیش بینی بازار سرمایه را می توانید در این برنامه گوش کنید.

پادکست آموزشی
در برنامه پادکست آموزشی هم در خصوص خدمات بانکی اطلاع رسانی شده و به سوالات مشتریان و مخاطبان پاسخ داده می‌شود. در آخرین پادکست آموزشی رادیو آوی بانک ایران زمین به سوالات و ابهامات مخاطبان پاسخ داده شده است.

بخش مسابقه
رادیو آوای ایران زمین همچنین به فراخور مناسبت ها سعی می کند در کنار مخاطبان بوده و اتفاقات شیرینی را رقم بزند. در همین راستا این بانک مسابقات مختلفی را برگزار کرده و طی آن از مخاطبان می‌خواهد یک فایل صوتی کم حجم و کوتاه در مورد آن مناسبت تهیه کرده و ارسال کنند. نتایج قرعه کشی هم در شبکه اجتماعی بانک ایران زمین اعلام شدهو صداهای منتخب در رادیو آوا پخش می شود.

برای دسترسی به این پادکستها اینجا https://radio.izbank.ir/ کلیک کنید.
همچنین می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه رادیو آوای ایران‌زمین در اینستاگرام به آدرس https://www.instagram.com/radio.ava.izbank/ مراجعه کنید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.