×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

بررسی گزارش عملکرد شرکت ساپکو در ۱۰ ماهه امسال، بیانگر افزایش تعداد تامین قطعات نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از ایکوپرس- در پایان دی‌ماه، میزان متوسط تامین روزانه ساپکو نسبت به پنج ماهه ابتدای سال رشد قابل توجهی یافته است.

در همین حال افزایش ورودی نقدینگی در چند بازه‌ زمانی در طول سال سبب کاهش بدهی‌ها و اجرای تعهدات سر رسیده شده به سازندگان شده است که رکن مهم تحقق اهداف تولید در ایران خودرو به شمار می‌روند.

این در حالی است که جذب منابع مالی از ایران‌خودرو، همواره شرایط مدیریت پرداخت‌ به سازندگان را بهبود بخشیده و سبب اجرای تعهدات ساپکو به شبکه تامین شده است.

در همین حال، بررسی روند تولید در ایران‌خودرو، حکایت از بهبود شرایط تامین در ماه‌های اخیر دارد، به گونه‌ای که تولید روزانه آذر و دی‌ماه این گروه صنعتی بیش از دو هزار دستگاه بوده که شرکت ساپکو در صدد است با حمایت و همکاری شبکه تامین میانگین را در دو ماهه پایانی سال افزایش دهد.

حمایت از سوی نهادهای تصمیم‌گیر برای بهبود وضعیت نقدینگی خودروسازان، یکی از الزامات اصلی تحقق اهداف تولید است و در این زمینه، گروه صنعتی ایران‌خودرو با همراهی ساپکو و شبکه گسترده تامین همواره به دنبال رفع موانع و پی‌گیری مسایل و مشکلات تولید است تا بتواند ضمن حفظ روند افزایشی تیراژ تولید، اهداف ترسیم شده در سال جاری را محقق کند.

از سوی دیگر، شرکت ساپکو که تامین کننده قطعات برای شبکه خدمات پس از فروش ایران‌خودرو است، در ۱۰ ماهه امسال توانسته تامین شبکه خدمات ایران خودرو را نیز افزایش دهد و در چهل و چهارمین هفته سال به ۱۷۵ میلیارد تومان برساند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.