×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

در یک نقطه عطف مهم برای صنعت پزشکی ایران ، بزرگترین آژانس دیجیتال مارکتینگ پزشکی کشور در جهت ایجاد انقلابی در راه رشد و توسعه کسب و کار های پزشکی در فضای آنلاین ، فعالیت خود را آغاز کرده است.

دیجیتال مارکتینگ اثربخش یک عنصر حیاتی برای هر کسب و کاری است و صنعت پزشکی نیز از این قاعده مستثنی نیست. آژانس دیجیتال مارکتینگ پزشکی میم مدیکو قصد دارد با بهره گیری از  قدرت استراتژی های بازاریابی دیجیتال برای ایجاد برندی قوی و تأثیرگذار در مراکز پزشکی استفاده کند. این مرکز با استفاده از راهکارهای متفاوت در دیجیتال مارکتینگ پزشکی از جمله رسانه های اجتماعی، بهینه سازی موتورهای جستجو، بازاریابی محتوا و سایر ابزارهای پیشرفته ، می تواند متخصصان پزشکی و جامعه ی پزشکی را در جایگاهی قرار دهد که شایسته حضور در آن هستند.

در ادامه با برخی از خدماتی که آژانس دیجیتال مارکتینگ در حوزه پزشکی می تواند به پزشکان و دندانپزشکان و مدیران کلینیک ها ارائه کند آشنا خواهیم شد.

یک آژانس دیجیتال مارکتینگ پزشکی مناسب چه خدماتی ارائه می کند؟

یک مرکز توسعه کسب و کار پزشکی میتواند در سه لایه ی مختلف از جمله مشاوره ، آموزش و اجرای خدمات ورود کند و به مراکز پزشکی برای توسعه در کسب و کارشان کمک کند .

خدمات اجرایی که یک مرکز دیجیتال مارکتینگ پزشکی ارئه میکند :

۱-     بازاریابی آفلاین پزشکی

بازاریابی سنتی یا اصطلاحا آفلاین به معنی بازاریابی از طریق کانال های ارتباطی با مخاطب از طریق رسانه های سنتی مانند کاتالوگ / بروشور / تراکت / تبلیغات محیطی / تبلیغات تلویزیونی و … که در صورت استفاده صحیح می‌توانند تأثیر باورنکردنی داشته باشند.

۲-     بازاریابی دیجیتال پزشکی

دیجیتال مارکتینگ دیگر یک فعالیت لاکچری و مختص برندهای بزرگ نیست ، یک ضرورت برای موفقیت کسب و کار شماست.

در خدمات دیجیتال مارکتینگ پزشکی ۰ تا ۱۰۰ عملیات طراحی ، برنامه ریزی ، تولید ، توزیع و گزارش گیری تمامی مراحل بازاریابی آنلاین شما ، توسط تیم متخصص باید  انجام و آگاهی بخشی به مخاطب بالقوه در فضای آنلاین خواهد بود که بالاترین نرخ تبدیل به بیماران جدید را داشته باشید تا بتوانید همچنین مخاطبین وفادار بسازید و رشد فروش چشمگیری را برای شما به ارمغان آورد .

۳-     طراحی وبسایت

با توجه به اینکه ۶۷ درصد از بیماران در ایران قبل از تعیین وقت ، در گوگل جستجو می کنند و ۳۵ درصد از بیماران روش های دیجیتالی و ارتباط آنلاین را برای درخواست وقت ترجیح می دهند، داشتن یک وب سایت بسیار جذاب برای رشد مرکز پزشکی شما یکی از موارد ضروری است.

۴-     سئو وبسایت های پزشکی

آیا وب سایت پزشکی شما در لیست نتایج به کاربران نشان داده می شود تا به بیماران بالقوه ی خود نشان دهید که پاسخ سؤالات پزشکی آنها را ارائه می کنید؟

SEO مخفف بهینه سازی موتور جستجو است. این اصطلاح به این معنی است که وب سایت شما به گونه ای استراتژیک و حرفه ای ساخته شده است که با موتورهای جستجو مانند گوگل دراوج عملکرد خود عمل کند.

۵-     سوشال مدیا مارکتینگ پزشکی

مراکز پزشکی و رسانه های اجتماعی، وقتی با هم ترکیب شوند، یک ترکیب قدرتمند ایجاد می کنند. امروزه، شبکه‌های اجتماعی ابزاری ضروری برای ایجاد پایه‌ای برای ارتباط مثبت بین متخصصان پزشکی و بیماران از طریق ارتباطات شخصی‌شده هستند. به‌علاوه، تبلیغات رسانه‌های اجتماعی دقیقاً هدف‌مند نیز می‌توانند به دسترسی شخصی به بیماران کمک کنند.

با وجود بسیاری از پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی در دسترس، سخت است که بدانید کدام یک برای شما مناسب است، و حتی سخت‌تر است که معنی‌دارترین پست‌ها و محتواها را برای جذب مخاطب و رشد مرکز پزشکی خود منتشر کنید.

۶-     دیجیتال برندینگ

برند شدن یکی از آرزو های هر کسب و کاری است و پزشکان و کلینیک ها هم از این قاعده مستثنی نیستند . برند شدن سرمایه گذاری روی آینده و خرید آینده ی مالی شماست ، با طراحی هویت برند و شخصیت سازی برند کسب و کارتان شما در سال های آینده به جای تبلیغات مداوم و مستمر برای جذب بیمار (مشتریان) جدید ، به صورت خودکار شهرت و آوازه ی شما توسط افرادی که هر کدام مُبَلِغ و ترویج کننده ی نام شما هستند عمل خواهد کرد و برند شما یاد آور نام شما و خدمات شما خواهد بود .

۷-     مدیریت تبلیغات

تبلیغات زمانی بازدهی مناسب خواهد داشت که تمام ابعاد کسب و کار شما یکپارچه و منظم عمل کنند.

مدیریت تبلیغات پزشکی در عصر دیجیتال نیازمند رویکرد دیجیتالی است. اگرچه بسیاری از مدل ها و تکنیک‌ های سنتی هنوز قابل اجرا هستند ، اما یک استراتژی تبلیغات پزشکی جامع و مؤثر نیازمند ترکیب مناسبی از فعالیت های یکپارچه ی آفلاین و آنلاین میباشد.

۸-     نرم افزار های مدیریت کلینیک

مدیریت کلینیک و مراکز درمانی به دلیل تعداد زیاد مخاطبین و اطلاعات زیاد پرونده های بیماران نیازمند مدیریت دقیق و کامل است که اجرای تمام موضوعات مدیریتی را برای مدیران و بیماران آسان تر میسازد.

امروزه نرم افزارهای مدیریت کلینیک به چند دسته ی مختلف تقسیم میشوند که هر کدام از نرم افزارها بخشی از کسب و کار شما را پوشش میدهد ، نرم افزارهای حسابداری ، مدیریت کلینیک ، مدیریت ارتباط با مشتریان و… از جمله این نرم افزارها هستند.

۹-     راه اندازی و توسعه مراکز پزشکی

یکی از دغدغه های همیشگی تمامی فعالان کسب و کارهای پزشکی بحث تامین یا توسعه ی تجهیزات و اقلام مصرفی بوده که همیشه دو شاخص قیمت و کیفیت جزو مهم ترین موضوعات تصمیم گیری شماست.

دوره های آموزشی مدیریت حرفه ای پزشکی چه کمکی به شما میکند؟

آژانس کسب و کار های پزشکی میم مدیکو با ارائه خدمات آموزش و مشاوره فردی و سازمانی پزشکی که نقطه تمایز تمام این دوره ها ارائه ی تجربیات داخلی کسب و کارهای پزشکی ایرانی است که توسط بهترین مدرسین با رویکرد ارائه مطالعه موردی (Case Study) است که منطقی و مقرون به صرفه برای جامعه ی پزشکان و مراکز پزشکی است. افتخار دارد که کامل ترین دوره های آموزشی مدیریت مراکز پزشکی را فراهم کرده است.

چرا باید خدمات دیجیتال مارکتینگ پزشکی را برون سپاری کنیم؟

اکثریت جامعه پزشکان فاقد وقت اضافی و تخصص کافی برای مدیریت کسب و کارشان به صورت آنلاین و برندینگ شخصی خود هستند ، آژانس میم مدیکو برای شما فرهیختگان ، هرآنچه که نیاز داشتید را فراهم کرده است و کامل ترین خدماتی که شما در کسب و کارتان نیاز دارید را با مقرون به صرفه ترین هزینه ها ارائه میکند تا شما بتوانید در میدان رقابت باقی بمانید و به افراد بیشتری دسترسی داشته باشید تا نتایج بهتری کسب کنید.

۱۰ دلیل که نشان می دهد میم مدیکو بهترین انتخاب شما خواهد بود:

  • ۱۲ سال تجربه ی تخصصی و آشنایی کامل در حوزه ی مدیریت کسب و کار و تبلیغات
  • همکاری با بیش از ۴۶ کسب و کار و ایجاد رشد چشمگیر برای کسب و کارها
  • برگزاری جلسات اتاق فکر و تحلیل کسب و کار شما با حضور و همفکری شما
  • مشاوره ی دائمی و تخصصی با ما پیرامون همه ی موضوعات کسب و کار
  • ارائه ی گزارشات کاربردی و کاملا شفاف به صورت ماهانه اختصاصی
  • بهره  گیری از تیم مجرب و حرفه  ای دیجیتال برندینگ و دیجیتال مارکتینگ
  • قلمروی اختصاصی شما در شعاع ۵ کیلومتری بین رقبا را ایجاد میکنیم
  • پشتیبانی تمام خدمات آنلاین به صورت ۲۴ ساعته در ایام هفته
  • ابزارهای اختصاصی برای خدمات بازاریابی دیجیتال ۳۶۰ درجه
  • اجرا خدمات همراه با آموزش های لازم به پرسنل مرکز شما

انتظار می رود ورود آژانس دیجیتال مارکتینگ پزشکی میم مدیکو پیامدهای گسترده ای برای چشم انداز صنعت پزشکی ایران داشته باشد. با تمرکز اختصاصی خود بر دیجیتال مارکتینگ، مراکز پزشکی اکنون این فرصت را خواهند داشت که با مخاطبان گسترده تری ارتباط برقرار کرده و روابط معنادار با بیماران را تقویت کنند. کار آژانس میم مدیکو فراتر از فضای آنلاین خواهد بود و شامل ساختن هویتی متفاوت است که ماهیت عملکرد هر متخصص پزشکی را منتقل می کند، حس همدلی را تقویت می کند، و اعتماد را با بیماران بالقوه ایجاد می کند.

علاوه بر این، آژانس دیجیتال مارکتینگ پزشکی میم مدیکو نقش مهمی در افزایش کمپین های آگاهی سلامت عمومی ایفا خواهد کرد. مراکز پزشکی با بهره گیری از تخصص خود می توانند به طور موثر اطلاعات حیاتی را به اشتراک بگذارند، اقدامات پیشگیرانه را ترویج کنند و به مردم در مورد مسائل مختلف بهداشتی آموزش دهند. از طریق کمپین های دیجیتالی خلاقانه و جذاب، میم مدیکو قصد دارد به افراد قدرت دهد تا مسئولیت سلامت خود را بر عهده بگیرند و تصمیمات آگاهانه ای برای خود و عزیزانشان بگیرند.

تیم میم مدیکو با دانش تخصصی و استراتژی های نوآورانه خود، آماده است انقلابی در نحوه تعامل متخصصان پزشکی با بیماران آنلاین ایجاد کند، فرصت های جدیدی را برای بازاریابی پزشکی باز کند و در نهایت دسترسی به خدمات و درمان های با کیفیت را بهبود بخشد.

عصر دیجیتال مارکتینگی پزشکی فرا رسیده است ، و ما فقط می توانیم تاثیر مثبت آن را بر مراکز پزشکی ، بیماران و رفاه کلی جامعه پیش بینی کنیم. اجازه دهید از این پیشرفت هیجان انگیز استقبال کنیم، زیرا شاهد آغاز عصر جدیدی در ارتباطات جامع پزشکی هستیم!

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.