×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
افتتاحیه‌ای دیگر در شیراز / رفاه بهشت مشتریان

فروشگاه بهشت شیراز با امکاناتی جذاب و به‌روز به عنوان چهل و یکمین فروشگاه استان فارس افتتاح شد.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی‌شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه؛ در روزهای پایانی سال ۱۴۰۰، خانواده بزرگ رفاه از فروشگاه بزرگ بهشت با بیش از ۳۶۰۰ متر مربع سطح فروش نوین در شهر شیراز رونمایی کرد.

فروشگاه بهشت با برخورداری از ویژگی‌های جذابی همچون: دامنه تنوع بالای محصولات، تخفیفات همیشگی، کیفیت کالایی مرغوب و کنترل شده و همچنین غرفه‌های تخصصی از جمله: نان و شیرینی، گوشت و مرغ، پوشاک و منسوجات، لوازم خانگی، میوه و سبزیجات با پارکینگ هشت هزار متری طبقاتی و پرسنل آموزش دیده همه روزه از ساعت ۸ الی ۲۳ خدمت‌رسان مشتریان خود خواهد بود.

در آیین افتتاحیه این فروشگاه که با حضور مدیران و پرسنل رفاهی، مقامات و مسئولان استانی و شهری و همچنین مشتریان همیشه وفادار رفاه برگزار شد، برنامه‌های جذاب و متنوعی از جمله: اجرای موسیقی زنده، اجرای کمدین، آتش بازی، عروسک‌گردانی، برش کیک و روبان و… وجود داشت.

شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه به عنوان یک بنگاه اقتصادی کاملا ایرانی، اصیل و ریشه‌دار و در عین حال نوین و پویا خرسند است که توانسته با یک برنامه استراتژیک دقیق و تلاش بی‌وقفه مدیران و پرسنل خود، مشکلات و موانع را کنار بزند و پیشتازانه در مسیر توسعه حرکت کند، توسعه‌ای که همواره باعث ایجاد رفاه بیشتر برای هموطنان عزیزمان شده و نتایج مثبتی همچون: اشتغال‌زایی پایدار، تثبیت قیمت‌ها، تنظیم و توزیع عادلانه کالاها، رونق بخشیدن به مناطق کم جمعیت، اعطای نمایندگی و روح بخشیدن به کسب و کارهای سنتی و کوچک، برگزاری کمپین‌ها و ارائه تخفیفات ویژه به همراه جایزه و … به همراه داشته است.

بیش از شانزده میلیون مشتری وفادار در باشگاه مشتریان رفاه، حاکی از اثرگذاری مثبت این بنگاه اقتصادی خصوصی در جامعه ایرانی و ارائه خدمات بهینه به هموطنان عزیزمان در هر برهه از زمان است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.