×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

رمزگشایی پیشنهادهای مزایده سراسری و الکترونیکی اموال منقول شماره ۲۶۳ سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی برگزار و رشد ۴۹ درصدی برای این مزایده ثبت شد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، جلسه رمزگشایی پیشنهادهای ارائه شده در مزایده سراسری و الکترونیکی اموال منقول شماره ۲۶۳ با حضور اعضای هیئت مدیره و هیئت عالی نظارت سازمان، معاون دادستان تهران و جمعی از خبرنگاران برگزار شد.

سید عبدالمجید اجتهادی مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی اظهارداشت: در این مزایده الکترونیک که ۳۰ استان در آن شرکت داشتند؛ اقلامی از جمله خودروهای سواری باقیمانده خارجی از مزایده های فوق العاده شماره های ۵۶۵ و ۵۶۶، مواد شیمیایی، اقلام صنعتی، رایانه، لوازم خانگی، ابزارآلات و ماشین آلات خودرویی و صنعتی در ۱۴۶۴ دسته کالایی در معرض خرید مزایده گذاران قرار گرفته بود که مبلغ آنها ۸۷۳ میلیارد تومان است.

وی افزود: مبلغ پایه دسته کالای فروش رفته ۴۰۶ میلیارد تومان و مبلغ پیشنهادی این مزایده ۶۰۷ میلیارد تومان اعلام شده بود که رشد ۴۳ درصدی را در این حوزه شاهد هستیم.

به گفته اجتهادی، در این مزایده الکترونیکی، خودروهای باقی مانده از دو مزایده پیشین فوق العاده خودروهای رسوبی، تعداد ۳۹ دستگاه خودرو با مبلغ پایه ۱۱۵ میلیارد تومان عرضه شد که کل آن به ارزش ۱۴۲ میلیارد تومان به فروش رفت که رشد ۲۳ درصدی نسبت به مبلغ پایه دارد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.