×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
اعلام ساعت کاری شعب بانک شهر در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری

به منظور آگاهی مشتریان محترم از ارائه خدمات بانک شهر، ساعت کاری شعب این بانک در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری،اعلام شد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بانک شهر ، بر اساس اعلام کانون بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی، با توجه به ادامه آلودگی هوا در استان تهران و نیز تکریم و پاسخگویی مناسب به نیازهای بانکی شهروندان در روزهای چهارشنبه، چهارم و پنجشنبه پنجم خرداد ، ساعت کاری شعب و ستاد بانک شهر، اعلام شد.
ساعت کار پایانی شعب، ستاد مناطق و ستاد مرکزی در روز چهارشنبه مورخ ۰۴‏/۰۳‏/۱۴۰۱ به شرح ذیل می باشد:
ساعت پذیرش مشتریان در شعب استان تهران تا ساعت ۱۲ و ساعت کار ستاد مناطق تهران تا ساعت ۱۲:۱۵ می باشد. همچنین ساعت کار ستاد مرکزی با توجه به فعالیت شعب بانک در سایر استانها، تا ساعت ۱۵ می باشد.
این گزارش می افزاید: ساعت پایان کار شعب و ستاد مناطق سایر استانها مطابق با اعلام استانداری استان مربوطه می باشد. شایان ذکر است ستاد مناطق استان ها که شعب تابعه آنها در استان های مختلف فعالیت می نمایند ، ساعات کاری مطابق با ساعات حضور شعب زیر مجموعه در استان های مزبور خواهد بود .
همچنین با عنایت به اعلام تغییر روز عید فطر و به تناسب آن جابجایی روز شهادت حضرت امام جعفر صادق علیه‌السلام در تقویم ملی، روز پنجشنبه مورخ ۰۵‏‏/۰۳‏‏/۱۴۰۱ روز عادی محسوب شده و شعب بانک در این روز آماده خدمت رسانی به مشتریان محترم می باشند.
بدیهی است هر گونه تغییر در روز مزبور اعم از تعطیلی و یا تغییر ساعت کاری منوط به اعلام مراتب از سوی مراجع ذیربط خواهد بود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.