×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

چهارمین همایش کیفیت و مشتری مداری، در سالن همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما و با حضور دکتر انتصاریان، پدر علم کیفیت ایران؛ دکتر میرعرب، رییس انجمن توسعه و بهره‌ وری ایران؛ دکتر سلماسی، دبیر کارگروه هوش مصنوعی و نیز جمعی از اساتید دانشگاه‌ها و مسئولان شرکت‌های صنعتی و تولیدی، در روز دوشنبه، بیستم آذر ماه برگزار شد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری ملل: در این همایش، از موسسه اعتباری ملل، به خاطر فعالیت‌های شایسته و اقدامات موثر، در کیفیت ارائه خدمات مطلوب به مشتریان و ارباب رجوع، با اعطای تندیس و لوح، تقدیر بعمل آمد.
گفتنی است، موسسه اعتباری ملل، در هفتمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتریان، به لحاظ فعالیت‌های مطلوب در بهبود فضای کسب و کار و همچنین، افزایش سطح رضایت‌بندی مشتریان، تندیس و لوح تقدیر کسب کرده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.