×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
اعزام کاروان خدمت‌رسانی اربعین بانک پارسیان به مناطق مرزی

طی مراسمی با حضور تعداد کثیری از مدیران بانک پارسیان، روز پنج‌شنبه ۱۰ شهریورماه، کاروان خدمت‌رسانی اربعین این بانک باهدف ارائه خدمات بانکی شبانه‌روزی و افزایش رفاه زائران کربلای معلی، برای اعزام به مناطق مرزی، بدرقه شد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بانک پارسیان، در مراسم بدرقه این کاروان، تعداد ۴ دستگاه خودرو ویژه هرکدام حامل ۲ خودپرداز سیار، عازم مرزهای جنوبی و غربی کشور شدند تا به ارائه خدمات مالی ۲۴ ساعته به کاروان‌های عزاداری اربعین حسینی بپردازند.
بر اساس این گزارش، این خودپردازها انواع خدمات بانکی شامل پرداخت وجه نقد، انتقال وجه با استفاده از کارت‌های شتابی، خرید شارژ مستقیم سیم‌کارت‌های اعتباری تلفن همراه و غیره به تمام زائران حضرت اباعبدالله الحسین(ع) ارایه می‌کنند.
این گزارش می‌افزاید، در تمام مدت خدمات‌رسانی در پایانه‌های مرزی، کارشناسان حاضر در محل، به‌صورت شبانه‌روزی اقداماتی همچون پول‌گذاری، رفع مشکلات احتمالی دستگاه‌ها و تحویل کارت‌های ضبط‌شده در همان لحظه را به هموطنان ارایه می‌کنند.
برای رفاه حال زائران محترم اربعین حسینی (ع)، شعب و باجه های این بانک نیز که در مسیر تردد زوار حضرت اباعبدالله‌الحسین درسطح استان‌های خوزستان، کرمانشاه، ایلام و سایر استان‌های همجوار قرار دارند، به‌صورت فوق‌العاده خدمات حضوری و الکترونیکی را به عاشقان اهل‌بیت‌ علیهم‌السلام ارائه می‌کنند.
گفتنی است؛ بانک پارسیان همه ساله همزمان با اربعین حسینی، از امکانات خود برای ارایه خدمات بانکی به زائران حسینی استفاده می کند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.