×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
اعتراف ساوت‌گیت بعد از شکست انگلیس برابر مجارستان

به گزارش کیوسک خبر ، تیم ملی فوتبال انگلیس لیگ ملت‌های اروپا را با شکست آغاز کرد. “سه شیر” در دیدار آغازین خود با یک گل شکست خورد تا گام نخست را ناامید کننده بردارد. تک گل مجارستان در دقیقه ۶۶ از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید.
گرت ساوت گیت سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس بعد از این دیدار گفت: باید اعتراف کنیم که برای پیروزی به اندازه کافی تلاش نکردیم. تساوی نتیجه عادلانه‌تری بود. ما موقعیت‌های زیادی خلق نکردیم و متاسفانه شکست خوردیم و این نتیجه قابل برگشت نیست. بازیکنان ما یک فصل طولانی داشتند و خسته بودند. گرما نقش خود را ایفا کرد و انرژی زیادی از بازیکنان ما گرفت و به همین دلیل سعی کردیم زودتر از همیشه اردوی تیم را تشکیل دهیم و بازیکنان در شرایط بازی قرار گیرند. نمی‌خواهم خیلی به بچه ها سخت بگیرم، باید از این مسابقات درس بگیریم. اگر می‌خواهیم یک تیم برتر باشیم، باید در این مسابقات پیروز شویم.
مجارستان برای دومین بار در تاریخ انگلیس را شکست داد. آخرین پیروزی مجارستانی‌ها در مرحله گروهی جام جهانی ۱۹۶۲ بود که مجارستان ۲ بر یک به برتری رسیده بود.
تیم ملی فوتبال انگلیس که در بازی نخست خود برابر مجارستان با یک گل شکست خورد تا در قعر جدول گروه قرار گیرد در دیدار بعدی خود به مصاف آلمان خواهد رفت.
 انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.