×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
استعانت بانوان شبکه بانکی از حضرت زهرا (س) برای ایفای نقش موثر در کسوت بانکداری

مدیرعامل بانک صادرات ایران در پیامی حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله علیها را الگوی بی‌نظیر زن مسلمان و الهام‌بخش مؤمنان در عمل به سیره پیامبر گرامی اسلام و ائمه اطهار علیهم‌السلام عنوان کرد و میلاد با سعادت ایشان را تبریک گفت.
کیوسک خبر ـ در پیام سیدضیاء ایمانی که به‌مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله علیها، روز زن و میلاد مبارک امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران منتشر شده، بر استعانت بانوان نظام بانکی از انوار معنوی و هدایت‌گر سیره حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله علیها، برای ایفای نقش موثر و سازنده در کسوت یک بانکدار تأکید شده است.

در بخشی از این پیام آمده است:

«دخت نبی مکرم اسلام (ص)، به تعبیر قرآن‌کریم چشمه (کوثر) جوشان علم و معرفت و گوهر زاینده اقیانوس بی‌همتا و جاودانه نعمت وجود ائمه معصومین علیهم‌السلام است که با گذشت قرن‌ها، همچنان پاسخگوی نیازهای معنوی زنان و مردان مؤمن است و جهان امروز بیش از هر زمان به این نعمت نیازمند است.

زن مسلمان ایرانی در جامعه امروز برای به فعلیت رساندن مواهب خدادادی، استعدادها و توانمندی‌هایش در عرصه کمک به پیشبرد و پیشرفت جامعه و افزایش سهم خود در اجتماع، از این الگوی فکری، علمی و معنوی بهره‌مند است و بانوان همکار نظام بانکی به‌ویژه کارکنان متعهد و با انگیزه در بانک صادرات ایران با استعانت از انوار معنوی و هدایت‌گر سیره حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله علیها، نقش موثر و سازنده خود را به بهترین شیوه در کسوت یک بانکدار ایفا می‌کنند.

بانوان همکار نظام بانکی علاوه بر این وظیفه خطیر در محل کار، رسالت مادری، همسری و پاسداری از مقام ارزشمند زن را بر عهده دارند که بی‌شک به تأسی از یگانه بانوی عالم، از عهده این امر مهم برآمده‌اند. موفقیت در هر دو این عرصه‌ها، تنها با یاری جستن از هدایت و الطاف نورانی دخت نبی اکرم امکان‌پذیر است که بانوان همکار همواره به آن پایبنده بوده و هستند.

زادروز فرخنده میلاد با سعادت روضه رضوان رسالت، راضیه مرضیه اطهر و همچنین خجسته میلاد امام خمینی(ره) معمار و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران را به امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف، مقام معظم رهبری، عموم مردم ایران و به‌ویژه همکاران صدیق و پرتلاش بانک صادرات ایران تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و از درگاه الهی تندرستی و توفیق خدمت به مردم شریف ایران را خواستارم.»

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.