×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۲۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
ارسال ۹۷ هزار و ۹۷۷ اثر به دبیرخانه کشوری جشنواره فرهنگی و هنری علمدار

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش از ارسال ۹۷هزار ۹۷۷ اثر به دبیرخانه کشوری جشنواره فرهنگی و هنری علمدار خبر داد.

به گزارش ایلنا، علیرضا کاظمی، معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: از هجدهم شهریور ماه ۹۹ و شروع بکار جشنواره فرهنگی هنری علمدار، یادواره سردار آسمانی، حاج قاسم سلیمانی ویژه دانش آموزان و فرهنگیان سراسر کشور تا پایان روز دهم آذرماه ۹۹.۹۷هزارو ۹۷۷ اثر در رشته‌های مختلف این جشنواره به دبیرخانه کشوری جشنواره واقع در دبیرخانه کشوری مستقر در آموزش و پرورش استان کرمان ارسال شده است. 

وی ادامه داد: استقبال دانش آموزان و فرهنگیان سراسر کشور از بزرگترین رویداد فرهنگی و هنری در آموزش و پرورش بی‌نظیر بوده است. 

کاظمی خاطر نشان کرد: دانش آموزان دوره اول و دوم ابتدایی سراسر کشور با شرکت بی‌نظیر خود در رشته‌های نقاشی، نامه‌ای به سردار و دکلمه خوانی ۶۸ هزار و ۳۰۹ اثر را به دبیرخانه کشوری این جشنواره ارسال کردند. 

معاون پرورشی وفرهنگی افزود: دانش آموزان دوره اول و دوم متوسطه نیز در رشته‌های نقاشی، داستان کوتاه، داستانک، خاطره نویسی، دلنوشته، نامه‌ای به سردار سلیمانی، ۲۰هزارو ۸۱۹ اثر را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کردندو برگزاری این رویداد فرهنگی و هنری کشور در بستر شبکه اجتماعی دانش‌آموزان (شاد) بوده است. 

وی با اشاره به مشارکت فرهنگیان در این جشنواره گفت: از فرهنگیان سراسر کشور نیز ۸ هزار و ۷۳۳ اثر در رشته‌های شعر، داستان کوتاه، بیان خاطره، مقاله، خوشنویسی و نقاشی خط توسط دبیرخانه این جشنواره دریافت شده است. 

کاظمی ادامه داد: از سوی دانش آموزان و فرهنگیان مدارس ایرانی خارج از کشور، از جمله قطر، ژاپن، سوریه، ارمنستان، پاکستان، مالزی، قرقیزستان، روسیه، ترکیه لبنان و اردن نیز ۱۱۶ اثر در رشته‌های مختلف به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است. 

معاون پرورشی وفرهنگی وزارت آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: تمامی آثار دریافتی در کمیته فنی جشنواره در حال بررسی و داوری است و آثار منتخب و برگزیده در اختتامیه جشنواره در دی ماه ۹۹ اعلام خواهد شد.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.