×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
ارتقای سلامت اداری با اتکا به فرآیندهای الکترونیک

عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون بر اهمیت ارتقای سلامت اداری با اتکا به فرآیندهای الکترونیک تاکید ورزید.
کیوسک خبر ـ امیر هوشنگ عصارزاده عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون در جلسه کمیته سلامت اداری بانک اظهار داشت: سلامت اداری در بانک به عنوان نهاد مالی از درجه اهمیت بالایی برخوردار است و هرچه فرآیندها شفاف و مبتنی بر اصول و قواعد حرفه ای باشد، ارتقای سلامت اداری نیز با سهولت بیشتر امکان پذیر است.
وی افزود: سلامت اداری در بانک توسعه تعاون با هماهنگی و هم افزایی چندین واحد ستادی و همکاری واحدهای صف دنبال می شود و تلاش بر این بوده است تا این موضوع به صورت مبنایی و ریشه ای در بانک تقویت گردد.
عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون خاطر نشان کرد: توسعه فرآیندهای الکترونیک به منظور تسهیل و تسریع در کارها همواره در ارکان برنامه ریزی و نظارت بانک مد نظر بوده است و علاوه بر تضمین کارآمدی، شرایط مناسبی برای شفافیت و ارتقای سلامت اداری پدید می آید.
عصارزاده تصریح نمود: بانک توسعه تعاون طی چندین سال اخیر، بازنگری و مهندسی فرآیندها را به منظور فراهم سازی شرایط برای راه اندازی بانکداری دیجیتال در دستور کار داشته است و این اقدامات و تدابیر در کمک به ارتقای سلامت اداری موثر می باشد.
حجت اله شمس رئیس اداره کل حوزه مدیریت با تبیین تدابیر و اقدامات صورت پذیرفته در حوزه پیگیری ویژه گفت: بسیاری از ارتباطات برون سازمانی بانک از طریق مکاتبات مدیر عامل و دستگاه‌های اجرایی صورت می‌پذیرد و هر چه این رابطه و ارتباطات به نحو مناسبتری شکل گیرد، تعامل بانک با سازمانها بهتر شکل گرفته و کارآمدی و بهره وری فرآیندها ارتقا می یابد.
شمس افزود: اداره کل حوزه مدیریت با فراهم سازی زیرساخت های مناسب الکترونیک، رصد و پیگیری فعالیت ها را به نحو مناسبی امکان پذیر ساخته است و سرعت و دقت بالایی برای فرآیندها رقم خورده است.
در این جلسه که سعید معادی معاون مدیرعامل در امور استان ها و بازاریابی، حسن شریفی معاون مدیرعامل در امور عملیات بانکی، ایرج شیخ زاده معاون مدیرعامل در امور برنامه ریزی و فناوری اطلاعات، محمد مهدی احمدی معاون مدیرعامل در امور حقوقی و نظارت، علی یکتا مدیر امور فناوری اطلاعات و ارتباطات، مهرزاد احمد زاده رئیس اداره کل بازرسی و رسیدگی به شکایات، علیرضا جعفری رئیس اداره کل دعاوی، رضا یوسف نیا رئیس اداره کل بازرسی فنی و تخصصی، امید سلیمانی رئیس اداره کل امنیت اطلاعات و کنترل مخاطرات فناوری اطلاعات نیز مطالبی در خصوص اقدامات صورت پذیرفته در راستای سلامت اداری را مطرح نمودند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.