×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

گروه مپنا با حضور در بیست و سومین نمایشگاه تخصصی بین‌المللی صنعت برق ایران به ارائه دستاوردهای خود در این رویداد می‌پردازد.
بیست و سومین نمایشگاه تخصصی بین‌المللی صنعت برق ایران به عنوان بزرگترین رویداد تجاری اقتصادی صنعت برق ایران از سه شنبه ۲۳ آبان ماه ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران با حضور علی‌اکبر محرابیان، وزیر نیرو، محمد اولیاء، مدیرعامل گروه مپنا و مقامات و دست‌اندرکاران صنعت برق افتتاح شد و به مدت چهار روز ادامه داشته و گروه مپنا با اختصاص دو غرفه در سالن خلیج فارس (سالن ۴۴) و مقابل این سالن در فضای باز، در این رویداد مشارکت دارد.

گروه مپنا برای معرفی بیشتر دستاوردهای نوین خود در عرصه صنعت برق و صنایع مرتبط با این حوزه و همچنین گسترش همکاری های مشترک با کارفرمایان، ذی نفعان و مشتریان و همچنین توسعه ارتباطات نزدیک تر با دست‌اندرکاران و متخصصان این صنعت در این نمایشگاه شرکت کرده است.

غرفه گروه مپنا در این دوره از نمایشگاه میزبان مقامات مختلف کشوری، مدیران عامل شرکت‌ها و نیروگاه‌های مختلف، پژوهشگران و اهالی رسانه و دانشجویان بوده است.

گفتنی است در این نمایشگاه ۴۷۴ شرکت داخلی و ۱۱۰ شرکت خارجی مشارکت دارند و شرکت‌کنندگانی از کشورهای ایتالیا، جمهوری چک، آلمان، چین، کره‌جنوبی، کرواسی، ترکیه، اسپانیا، هند، اسلوونی، لهستان و ژاپن نیز در این رویداد حاضر هستند.

بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق ایران تا تاریخ ۲۶ آبان ماه ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران ادامه خواهد داشت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.