×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
ارائه دستاوردهای شش ماهه بانک توسعه تعاون در وزارت مردم

در نمایشگاهی با حضور سخنگوی دولت و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛ مدیرعامل بانک توسعه تعاون دستاوردهای این بانک طی عملکرد شش ماهه وزارت مردم را تشریح نمود.

کیوسک خبر ـ علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در آیین افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای شش ماهه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تدابیر و اقدامات متنوعی از سوی مجموعه وزارتخانه برای ارتقای سطح اشتغال و بهبود اوضاع اقتصادی صورت گرفته است و وضعیت اشتغال سرمایه انسانی جوان کشور در این وزارتخانه قابلیت ارتقا یافته است.
وی افزود: برگزاری فعالانه جلسات شورای عالی اشتغال با محوریت وزارتخانه نشان از عزم جدی مجموعه برای پیشبرد مسائل اقتصادی و اجتماعی کشور دارد و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی قابلیت تجمیع نیروی دستگاه‌های مسئول در حوزه کار و اشتغال را داراست.
حجت اله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز گفت: تکمیل زیرساخت‌های فناورانه شرکت‌های تعاونی، پیگیری مستمر رفع مشکلات تعاونی‌ها، راه‌اندازی مراکز جدید نوآوری و توسعه تعاون، شناسایی طرح‌های جدید سرمایه‌گذاری در تعاون، توسعه تعاونی‌ها برای سه دهک پایین درآمدی و اصلاح و اجرای سند توسعه تعاون از مهم‌ترین تدابیر وزارتخانه در حوزه تعاون بوده است.
وی افزود: اختصاص خط اعتباری بیست هزار میلیارد ریالی بانک توسعه تعاون به تعاونی‌ها تدبیری ارزنده برای حمایت از تعاون گران محسوب می‌شود.
حجت اله مهدیان مدیرعامل بانک توسعه تعاون طی بازدید علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت و حجت اله عبدالملکی از غرفه بانک در نمایشگاه دستاوردهای شش ماهه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: ۱۴۷ هزار میلیارد ریال تسهیلات در شعب بانک طی شش ماهه اخیر پرداخت‌شده است که ۱۴ هزار میلیارد ریال در حوزه تسهیلات حمایتی و تکلیفی و ۷۵۰۰ میلیارد ریال نیز به بنگاه‌های کوچک و متوسط بوده است.
وی افزود: ۲۱۴۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری، ۴۸۷۰ میلیارد ریال به شرکت‌های دانش‌بنیان و ۱۱۶۰ میلیارد ریال طی شش ماهه اخیر پرداخت گردیده است و ۷۶۱ هزار میلیارد ریال اوراق اسناد خزانه اسلامی توسط شعب بانک منتشر شده است
گفتنی است در این نمایشگاه که با حضور مهدی مسکنی معاون تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و معاونین وزیر همراه بود، کلیه معاونت‌های ستادی وزارتخانه و دستگاه‌های تابعه به ارائه دستاوردهای شش ماهه مجموعه پرداخته‌اند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.