×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

رئیس ستاد اربعین حسینی بانک سپه از استقرار ۳۷ دستگاه خود پرداز سیار بانک سپه در نقاط پرتردد مرزی استان های خوزستان‌، کرمانشاه و ایلام برای تسهیل در ارائه خدمات بانکی و تامین وجه نقد مورد نیاز زائران اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از بانک سپه، دکتر پرتو افکنان عضو هیئت مدیره و رئیس ستاد اربعین حسینی بانک سپه گفت: ‌ به منظور ارائه خدمت و تسهیل دسترسی زائران اربعین حسینی به خدمات مالی، دستگاه های خودپرداز سیار بانک سپه با استقرار در پایانه های مرزی چذابه و شلمچه در استان خوزستان، خسروی در استان کرمانشاه و پایانه مرزی مهران در استان ایلام از سی ام مردادماه سالجاری به زائران اربعین حسینی خدمت رسانی می کنند.

همچنین ۴ دستگاه خودپرداز سیار در پایانه برکت، ۳ دستگاه در محل پارکینگ بزرگ اربعین حسینی در ایلام و ۲ دستگاه خودپرداز سالنی در پایانه خروجی مرز مهران برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی اختصاص یافته است.

رئیس ستاد اربعین حسینی بانک سپه افزود: دستگاههای خودپرداز سیار این بانک مستقر در استان های فوق با پشتیبانی ۲۴ ساعته کارکنان شعب شهرهای مرزی برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی تا بیستم شهریور ماه سالجاری فعال خواهند بود.

عضو هیئت مدیره بانک سپه اظهار داشت: همچنین ۱۱ شعبه این بانک در استان های خوزستان، کرمانشاه و ایلام از ساعت ۶ صبح تا ۲۰عصر در خدمت زائران ابا عبدالله الحسین(ع) بوده و ۱۱۱ شعبه بانک سپه در سراسر کشور تا ۱۴ شهریور ماه نسبت به فروش ارز اربعین تا ساعت ۱۸ هر روز اقدام می کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.