×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
اتلتیکومادرید، صدرنشین لالیگا از سال ۲۰۲۰

به گزارش کیوسک خبر به نقل از آس، اتلتیکومادرید یازده فینال پیش رو دارد تا فاتح لالیگا شود. تیم دیگو پابلو سیمئونه از نوامبر ۲۰۲۰ صدرنشین این رقابت ها بوده است. پس از آن تاریخ هرگز از این جایگاه سقوط نکرد و حتی در بخش هایی از فصل اختلافش را با تیم دوم جدول به یازده امتیاز رساند. روخی بلانکو توانسته است از بازی های مهم نجات پیدا کند و همچنان به عنوان بخت نخست قهرمانی در فتح لالیگا مطرح شود. 
اتلتیکو نشان داده است در شرایط خیلی سخت می تواند واکنش نشان دهد و دوباره باید این کار را انجام دهد. با وجود دشواری این مرحله قرمز و سفیدپوشان نمی خواهند فرصت قهرمانی را از دست بدهند. یان اوبلاک در این رابطه هشدار داد و گفت: “گام رو به عقب برداشتن دیگر وجود ندارد. ما یک امتیاز به دست آوردیم. تلاش زیادی برای پیروزی کردیم اما کافی نبود.”
اکنون اتلتیکو با یک هفته سخت روبرو است. ابتدا چهارشنبه در دیدار برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف چلسی می رود و سپس در یک بازی “گول زننده” برابر آلاوس قرار می گیرد. سه امتیاز این دیدار در مسیر قهرمانی در لالیگا اهمیت زیادی دارد. با این حال خطر به همین یک بازی منتهی نمی شود چون بعد از فیفا دی، روخی بلانکو باید به مصاف سویا و رئال بتیس برود. هر دو تیم به امتیاز نیاز دارند تا سهمیه رقابت های اروپایی را کسب کنند. به همین خاطر صدرنشنین لالیگا برنامه سختی را پیش رو دارد.
همچنین در ماه می باید با بارسلونا بازی کند و سپس به مصاف رئال سوسیداد خواهد رفت که در سال های اخیر کاملا متحول شده است. 
انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.