×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
اتخاذ راهکارهای مناسب جهت تسریع در تعیین تکلیف اموال تملیکی استان گیلان

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، روز گذشته مورخ یکم خرداد ماه، سید عبدالمجید اجتهادی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل این سازمان به همراه سعید غلامی باغی عضو هیات مدیره و معاون بهره برداری و فروش اموال منقول در راستای ارتقا و تقویت تعاملات میان دستگاهی و تسریع در تعیین تکلیف اموال تحت تملک عازم استان گیلان شدند.
طی این سفر یک‌روزه، جلسات مشترکی با مدیران برخی دستگاه‌ها و نهادهای استان گیلان ازجمله استاندار، مدیرکل تعزیرات، رییس کل دادگستری و دادستان این استان و شهرستان انزلی برگزار شد.
در این جلسات موضوع تعیین تکلیف کالاهای مشمول قانون تاسیس سازمان اعم از کالاهای متروکه و قاچاق موجود در انبارهای اموال تملیکی و گمرکات استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و اعضای حاضر، نظرات و پیشنهادهای خود را در این باره ارائه نمودند و در نهایت راهکارهای مناسب اتخاذ گردید.
با توجه به برگزاری جلسه شورای فروش اموال تملیکی طی هفته گذشته در این استان، در این سفر نیز جلسات فشرده‌ای درخصوص برخی پرونده‌های کلان از جمله پرونده مربوط به تجهیزات پزشکی برگزار شد.
همچنین همزمان با سفر هیات مذکور به گیلان، مراسم تودیع مدیر قبل و معارفه سرپرست موقت مدیریت اموال تملیکی این استان نیز برگزار شد.
در پایان این دیدار دکتر اجتهادی و غلامی باغی ضمن دیدار و گفتگو با کارکنان اموال تملیکی استان گیلان از انبارهای این مجموعه نیز بازدید به‌عمل آورند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.