×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
ابراز رضایت امری باوجود توقف خانگی برابر یووه

به گزارش کیوسک خبر و به نقل از مارکا، ویارئال در دور رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با تساوی یک بر یک برابر یوونتوس در اسپانیا متوقف شد.
اونای امری به ستایش از عملکرد شاگردانش پرداخت. سرمربی ویارئال بعد از بازی گفت: ترسی از یوونتوس نداشتیم و نشان دادیم که تجربه لازم برای بازی های بزرگ را داریم. گل بسیار بدی دریافت کردیم. خوردن گل در دقیقه اول شرایط هر تیمی را به هم می ریزد اما ما تمرکز خود را از دست ندادیم و بلافاصله به بازی هجومی روی آوردیم. می توانستیم در همان نیمه نخست کار را به تساوی کشانیم. 
او ادامه داد: اکنون شرایط سخت شده است و باید برای پیروزی به تورین رفت. بازیکنان یوونتوس تلاش زیادی از خود نشان دادند و اجازه هنرنمایی را به بازیکنان ما ندادند. بزرگ ترین دستاورد ما در این بازی پختگی بود که از خود نشان دادیم. ما باوجود گل بدی که خوردیم به بازی برگشتیم. در این بازی تنها به پیروزی فکر می کردیم اما در نهایت به تساوی رسیدیم. از عملکرد بازیکنان تیم راضی هستم.
امری درباره فلاهوویچ زننده تک گل یوونتوس نیز گفت: این بازیکن سرنوشت ساز ظاهر شد. به نظرم نمی توان فلاهوویچ را کاملا مهار کرد زیر او بازیکن بسیار باکیفیتی است و می توانست گل دوم را هم به ثمر رساند.

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.