×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
ابراز امیدواری سفیر نیجریه برای همکاری‌های دوجانبه در زمینه صنعت فولاد با ایران

به گزارش کیوسک خبر به نقل از خبرنگار فولاد، یاکوبوسنتوراکی سلیمان سفیر جمهوری فدرال نیجریه در حاشیه بازدید از خطوط تولید شرکت فولاد مبارکه در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فولاد اظهار کرد: فولاد مبارکه یکی از بزرگ‌ترین فولادسازان خاورمیانه و شمال آفریقاست.

وی هدف از این بازدید را بررسی راه‌های همکاری‌های تجاری و اقتصادی میان ایران و نیجریه دانست و افزود: در کشور نیجریه نیز کارخانه فولادسازی در حال فعالیت است و ما این آمادگی را داریم که در صورت امکان بین این کارخانه و شرکت فولاد مبارکه در راستای اهداف مشترک و منافع دوطرف همکاری مشترکی داشته باشیم.

سفیر جمهوری فدرال نیجریه خاطرنشان کرد: چندمحصولی بودن فولاد مبارکه یکی از ویژگی‌هایی است که این شرکت را از دیگر فولادسازان جهان متمایز می‌کند؛ اگر به تنوع محصولات، سطح تکنولوژی و توان فولاد مبارکه در تولید محصول نگاهی بیندازیم، بسیاری از نکات مهم را خواهیم آموخت، به‌طوری‌که ما امروز طی بازدید از خطوط تولید این صنعت، واقعا تحت تأثیر قرار گرفتیم.

وی در پایان سیستم‌های به‌کاررفته در خطوط تولید فولاد مبارکه را سیستم‌های به‌روزی دانست و اذعان داشت: امیدوارم با برقراری ارتباط به‌وسیله سفیر ایران در کشور نیجریه بتوانیم همکاری‌های دوجانبه درزمینه صنعت فولاد را میان این دو کشور گسترش دهیم.