×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
آمادگی گروه بازرگانی گردشگری دانا برای تأمین مواد اولیه و تجهیزات شرکت‌های فولادی کشور

گروه بازرگانی گردشگری دانا با ایجاد زیرساخت های لازم، مواد اولیه و تجهیزات مورد نیاز شرکت های تابعه گروه مالی گردشگری را از داخل و خارج کشور تأمین کرده و آمادگی دارد برای تمام کارخانه های فولادی کشور نیز اقدام کند.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی گروه مالی گردشگری، از جمله ایجاد زیرساخت‌های لازم می‌توان به اخذ گواهینامه ایزو ۹۰۰۱ از شرکت URS انگلستان اشاره کرد که باعث ارتقاء اعتبار شرکت بازرگانی گردشگری دانا در مراودات بین المللی شده است.
گروه بازرگانی گردشگری دانا اکنون در حال مذاکره با کشورهای اروپایی است تا بتواند اقلام و تجهیزات مورد نیاز شرکت‌ها از جمله مجتمع فولادصنعت بناب را تأمین کند که در این زمینه با کشورهای آلمان و ایتالیا به نتیجه رسیده است.
همچنین دریافت نمایندگی الکترودهای گرافیتی از دو شرکت معتبر و فروسیلیکو منگنز از کشور هند مورد مصرف در کارخانه های فولادی و واردات موتورهای آسانسور از شرکت زیلابگ آلمان و شرکت بلولایت درایو تکنولوژی چین از دیگر اقدامات امسال است.
یکی از مهم‌ترین اقدامات گروه بازرگانی گردشگری دانا، تأمین قطعات، تجهیزات و مواد اولیه برای شرکت های تابعه گروه مالی گردشگری بدون واسطه و از مبدا تولیدی داخل و خارج کشور است که کاهش قیمت تمام شده را بدنبال دارد.
همچنین ورود به بازرگانی زنجیره فولاد شامل سنگ آهن، گندله آهن اسفنجی، شمش، میلگرد، تیرآهن و ورق که از نیمه دوم سال گذشته آغاز شده، همچنان جزء اولویت‌های شرکت است.
باتوجه به سیاستهای گروه مالی گردشگری در راستای انجام مسئولیتهای اجتماعی، گروه بازرگانی گردشگری ورود به حوزه کالاهای اساسی را در دستور کار قرار داده و عملیات واردات در این رشته را آغاز نموده است.
گروه بازرگانی گردشگری دانا آمادگی دارد با توجه به زیرساخت‌های به وجود آمده نسبت به تأمین تمام مواد اولیه کارخانه‌ها، پروژه‌های ساختمانی و عمرانی با منابع مالی خود و به صورت مشارکتی اقدام کند.
باتوجه به ایجاد زیرساختهای مناسب داخلی و بین المللی توسط گروه بازرگانی گردشگری دانا، انتظار می رود مدیران صنایع فولادی کشور در راستای انجام تخصصی امور بازرگانی و متعاقب آن بهره وری بیشتر، نسبت به ارجاع امور بازرگانی به این شرکت اقدام کنند.
این گزارش حاکیست: شرکت بازرگانی گردشگری دانا در بیست و چهارمین همایش شرکت‌های برتر ایران با کسب رتبه ۳۲۵ در فهرست ۵۰۰ شرکت برتر ایران در ارزیابی سال ۱۳۹۹ قرار گرفت اما در بخش گروه خدمات بازرگانی، حائز رتبه ۱۲ کشور شد.
همچنین شفافیت های مالی همواره در دستور کار گروه بازرگانی گردشگری بوده به گونه ای که از ابتدای فعالیت تاکنون این شرکت فاقد هرگونه تعهدات ارزی و ریالی و بدهیهای مالیاتی بوده که گزارش های حسابرسی موید این مطلب است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.