×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
آمادگی بیمه رازی جهت جبران خسارت حادثه مترو

به گزارش کیوسک خبر، دکتر علی جباری در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در رابطه با پوشش بیمه‌ای شرکت بهره برداری قطار شهری تهران و حادثه مترو که در روز جاری رخ داده است، گفت: تمامی اموال و دارایی شرکت بهره برداری قطار شهری تهران تحت پوشش شرکت بیمه رازی است و خسارت وارده به مترو در حادثه امروز توسط بیمه رازی رسیدگی و جبران می‌شود.
مدیرعامل بیمه رازی ضمن آرزوی بهبود و سلامت مصدومین حادثه مترو تصریح کرد : بیمه رازی علاوه بر جبران هزینه های درمان مصدومین حادثه، نهایت همکاری را با مدیران شرکت مترو در سریعترین زمان ممکن برای ارزیابی و پرداخت خسارت به عمل خواهد آورد.
او با اشاره به اینکه خداوند را شاکریم که در این حادثه هیچ یک از هموطنان فوت نکرده‌اند، خاطرنشان کرد: مدیران ارشد و کارشناسان بیمه رازی ضمن همکاری کامل با مدیران شرکت مترو از لحظات اول این حادثه در محل وقوع حادثه حاضر بوده و بلافاصله اقدامات فوری در جهت درمان مصدومین را با مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه رازی جهت بستری و درمان به عمل آوردند.
دکتر جباری گفت: لازم است ذکر شود که تمام هزینه‌های درمانی و بستری هموطنان که در این حادثه صدمه جانی دیده‌اند، از سوی بیمه رازی پرداخت خواهد شد.