×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

پویش تامین مالی جمعی شرکت نام‌آوران صنعت آتی کاسپین جهت تامین مالی تولید و فروش انواع چسب و اسپری آغاز شد .

به گزارش کیوسک خبر به نقل از مدیریت ارتباطات و رسانه شرکت تامین سرمایه تمدن ، این شرکت در نظر دارد جهت تأمین سرمایه در گردش تولید انواع چسب و اسپری، از طریق سکوی تأمین مالی جمعی آی‌بی‌کراد مبلغ ۱۰۰میلیارد ریال تأمین مالی خواهد شد .

دوره سرمایه گذاری ۱۲ماه که اصل سرمایه در انتهای دوره پرداخت خواهد شد .حداقل سرمایه گذاری در این طرح ۱۰میلیون تومان تعیین شده است. دوره جمع آوری وجوه سرمایه گذاری ۱۰روز می باشد.

نرخ سود مشارکت در این طرح  30درصد سالیانه می باشد که به صورت ماهیانه به سرمایه گذاران پرداخت خواهد شد. همچنین تضامین این طرح ، ضمانت‌نامه تعهد پرداخت برابر اصل ودریافت چک صیادی برابر اصل و فرع مبلغ تأمین مالی از سهامدارمی باشد .

شرکت نام آوران صنعت آتی کاسپین سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ به ترتیب درآمدی حدودا ۲۳ میلیارد تومان و ۲۵۰ میلیارد تومان را شناسایی که رشد قابل توجهی را در فروش متقاضی نشان می‌دهد.

پایدارترین تامین مالی جمعی

سکوی تامین مالی آی بی کراد اولین پویش جهت تامین مالی جمعی  را اواخر دی ماه آغاز کرد وبا گذشت ۱۸ماه از آغاز فعالیت توانسته است بیش از ۶۰درصد سهم بازارتامین مالی جمعی را به خود اختصاص دهد.

باور به حمایت از بنگاه های تولیدی کوچک ،  متوسط و فناور محور سکوی آی بی کراد را به عنوان پایدارترین سکو در بازار سرمایه کشور تبدیل کرده است و با سیاست های اتخاذ شده در سال مهار تورم و رشد تولید ارزش تامین مالی های سکوی آی بی کراد به بیش از یک هزار میلیارد تومان تا پایان آذر ماه ۱۴۰۲خواهد رسید.

سرمایه گذاران برای مشارکت در این طرح و دریافت اطلاعات بیشتر به سامانه آی بی کراد و یا شعب سوپر مارکت های مالی شرکت تامین سرمایه تمدن مراجعه نمایند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.