×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

پویش تامین مالی جمعی شرکت مکث الکترونیک جهت تأمین سرمایه در گردش تولید انواع لوازم خانگی، از طریق سکوی تأمین مالی جمعی آی‌بی‌کراد آغاز شد .

به گزارش کیوسک خبر به نقل از مدیریت ارتباطات و رسانه تامین سرمایه تمدن ، سرمایه مورد نیاز این طرح ۲۵میلیارد تومان ودوره سرمایه گذاری ۱۲ماه که اصل سرمایه در انتهای دوره سرمایه گذاری پرداخت خواهد شد .حداقل سرمایه گذاری در این طرح ۱۰میلیون تومان و حداکثر ۱٫۲۵میلیارد تومان تعیین شده است .

نرخ سود مشارکت در این طرح  30درصد سالیانه می باشد که به صورت ماهیانه به سرمایه گذاران پرداخت خواهد شد. همچنین تضامین این طرح ، ضمانت‌نامه تعهد پرداخت برابر اصل و فرع مبلغ تامین مالی، دریافت چک صیادی برابر اصل و فرع مبلغ تأمین مالی می باشد.

شرکت مکث الکترونیک  با هدف تولید لوازم خانگی در سال ۱۳۸۵ در استان سمنان آغاز به کار کرد و پس از گذشت هفده سال یکی از مجهزترین و مطرح ترین کارخانه‌های تولیدی در کشور محسوب می‌شود، در حال حاضر شرکت مکث الکترونیک مهدی‌شهر درتولید انواع لباسشویی‌های نیمه اتوماتیک، ماشین لباسشویی اتوماتیک، ماشین ظرفشویی، تلوزیون  LED، کولر پرتابل و انواع جاروبرقی مشغول به فعالیت می باشد . این شرکت در سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ به ترتیب درآمدی حدودا ۲۱۸ میلیارد تومان و ۳۸۳ میلیارد تومان را شناسایی کرده است .

سرمایه گذاران برای مشارکت در این طرح و دریافت اطلاعات بیشتر به سامانه آی بی کراد و یا شعب سوپر مارکت های مالی شرکت تامین سرمایه تمدن مراجعه نمایند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.