×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
آغاز ثبت‌نام از داوطلبان برای مرحله آخر تست “نخستین واکسن ایرانی کرونا” ازطریق ۴۰۳۰ و آی‌گپ/ موفقیت کوو ایران برکت در ایجاد ایمنی و تولید آنتی‌بادی/آغاز فازسوم مطالعات بالینی از هفته آینده

کیوسک خبر ـ صبح امروز مسئولان اجرایی واکسن کوو ایران برکت در نشستی خبری درخصوص مراحل انجام فاز دوم و سوم تست انسانی این واکسن و زمان پایان این مطالعات توضیحاتی ارائه کردند.

سیدرضا مظهری رئیس سامانه ۴۰۳۰ درخصوص آغاز مرحله اجرایی فاز سوم مطالعات بالینی گفت: از امروز تمام علاقمندان به تزریق واکسن برکت در فازنهایی مطالعات بالینی در رده سنی ۱۸ تا ۷۵ سال و در ۶ شهر تهران، کرج، مشهد، شیراز، اصفهان و بوشهر میتوانند از طریق تماس با سامانه ۴۰۳۰ و یا از طریق اپلیکیشن آی‌گپ (#۱۰۴۰۳۰) در این مرحله ثبت‌نام کنند.

وی افزود: پس از تماس داوطلبان با این سامانه، ابتدا یک فایل صوتی از شرایط و خصوصیات لازم این مرحله برای آنان پخش میشود و پس از تأیید ازسوی کاربر، ثبت‌نام اولیه انجام میگیرد.

مدیر اجرایی فازسوم مطالعات بالینی واکسن تولیدی ستاد اجرایی فرمان امام افزود: پس از غربالگری‌ اولیه ، همکاران ما با این افراد تماس میگیرند و زمان و مکان دقیقی که باید این داوطلبان برای انجام معاینات و آزمایشهای اولیه مراجعه کنند را به آنان اطلاع میدهند.

وی خاطرنشان کرد:در این مرحله تزریق بر روی ۲۰ هزار نفر انجام خواهد شد و این ۲۰ هزار نفر باید علاوه بر حضور در ۶ شهر تهران، کرج، مشهد، بوشهر، اصفهان و شیراز و همچنین حضور در محدوده سنی ۱۸ تا ۷۵ سال ، ویژگیهایی به لحاظ شرایط جسمی و سلامت هم برخوردار باشند.

رئیس هیئت مدیره برکت‌تل ادامه داد: براساس پروتکل اعلامی وزارت بهداشت، افرادی که دارای بیماری مزمن کنترل نشده مانند دیابت ، زنان باردار ، افرادی که درحال حاضر درگیر با کرونا باشند و مواردی ازاین قبیل امکان حضور دراین مطالعات را ندارند که اطلاعات تکمیلی ازطریق ۴۰۳۰ و همچنین اپلیکیشن آی‌گپ دراختیار داوطلبان قرار میگیرد.

حامد حسینی مجری کارآزمایی بالینی واکسن کوو ایران برکت نیز دراین مراسم گفت: با توجه به مجوزهای اخذ شده از سوی مراجع ذیربط، فازسوم تزریق و آخرین مرحله مطالعات بالینی واکسن برکت را در نیمه اول اردیبهشت آغازخواهیم کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.