×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳

آزمون استخدامی بانک شهر امروز جمعه مورخ ۱۴۰۱/۰۳/۰۶ در پنج حوزه: تهران، مشهد، تبریز، اصفهان و شیراز برای حدود ۱۰ هزار نفر داوطلب برگزار شد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بانک شهر، آزمون استخدامی این بانک امروز جمعه مورخ ۱۴۰۱/۰۳/۰۶ از ساعت ۹ الی ۱۱ در پنج حوزه: تهران، مشهد، تبریز، اصفهان و شیراز برگزار و حدود ۱۰ هزار نفر داوطلب در این آزمون شرکت کردند.
آزمون استخدامی بانک شهر به منظور تأمین و تکمیل بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز شعب این بانک و بر اساس ضوابط، مقررات و آیین‌نامه‌های داخلی و از بین متقاضیان مرد و زن واجد شرایط صورت گرفت.
بر اساس اعلام مدیریت امور آموزش و توسعه سرمایه های انسانی، سقف شرکت کنندگان آزمون امروز در تهران و شهرستان ها و مدرک تحصیلی آنان به این شرح است : از کل تعداد داوطلبین حدود ۵ هزار نفر متقاضی از کلانشهر تهران و مابقی سایر استانها بوده که ۷۸% آنها دارای مدرک کارشناسی و ۲۲% دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته‌های مورد نیاز بانک از جمله مدیریت، اقتصاد، حسابداری، بانکداری و … می‌باشند.
در ادامه این گزارش آمده است: شرکت‌کنندگان آزمون امروز پس از کسب موفقیت در آزمون کتبی و اعلام پذیرفتگان چند برابر ظرفیت، با انجام مصاحبه‌های تخصصی، بررسی صلاحیت و شایستگی عمومی و طی مراحل اداری، امتیازدهی و در نهایت تعداد ۱۳۰ نفر با انعقاد قرارداد جذب بانک خواهند شد.
لازم به ذکر است: صرفاً موفقیت در آزمون کتبی مبنای استخدام در بانک نبوده و داوطلبین پس از تکمیل تمامی مراحل شامل مصاحبه های تخصصی، رفتاری، ارزیابی شایستگی ها و نتایج استعلامات، برابر ضوابط داخلی بانک نفرات حائز شرایط با لحاظ تعداد مورد نیاز شناسایی و دعوت می‌گردند.
اعلام نتایج آزمون استخدامی معرفی شدگان آزمون متعاقباً از طریق سایت بانک شهر اعلام خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.