×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

مهدی تیموری، فرمانده حوزه مقاومت بسیج سازمان تأمین‌اجتماعی

هفته بسیج یادآور فداکاری و از خودگذشتگی‌های غیورمردان و رزمندگان دلاور و مؤمنی است که با تکیه بر ایمان و غیرت دینی و ملی در برابر دشمنان ایستادند و مقاومت و پایداری را دوباره معنا کردند. حوزه مقاومت بسیج شهدای سازمان تأمین‌اجتماعی، پیرو بیانات مقام معظم رهبری که فرموده‌اند «بسیجی، جمعی فداکار از مردم هستند که برای مردم خدمت می‌کنند»، در مجموعه این سازمان انجام مسئولیت می‌کند.
در حقیقت اینکه بسیج سازمان تأمین‌اجتماعی در تمامی ‌ادارات کل استانی فرمانده پایگاه دارد و در قسمت‌های بیمه‌ای و درمانی از بین همکاران جذب نیروی بسیجی انجام می‌دهند، نمایانگر نقطه‌قوت حوزه مقاومت بسیج سازمان و گستردگی این خانواده بزرگ و خدوم و فداکار است.
پیرو بیانات مقام معظم رهبری، بسیج پیرو مکتب عاشوراست و این یادآور این نکته مهم است که بسیج در تمامی‌ عرصه‌ها دوشادوش مردم و آحاد جامعه در صحنه حاضر است.
باتوجه به حمایت مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی و معاونت فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌ها این حوزه برنامه‌هایی را در جلسه ستاد چهل و یکمین سالگرد هفته بسیج با حضور اعضای شورای بسیج مدون و مصوب کرده که در این هفته پیگیری و اجرایی خواهند شد.
معرفی بسیجی نمونه از پایگاه‌های مقاومت بسیج استان‌ها و بسیج جامعه پزشکی سازمان یکی از برنامه‌های هفته بسیج است که در آن از هر استان یک نفر از بخش بیمه‌ای و یک نفر از بخش درمانی به عنوان بسیجی نمونه معرفی خواهند شد. همچنین لوح و هدایایی برای این بسیجیان نمونه در نظر گرفته شده که برای آنها ارسال می‌شود.
گشایش پایگاه مقاومت بسیج امام علی (ع) در شرکت کار و تأمین یکی دیگر از برنامه‌های هفته بسیج است که به صورت ویدئو کنفرانس انجام خواهد شد.
ارائه خدمات بهداشتی، درمانی و مراقبتی در قالب ویزیت رایگان و شناسایی افراد مبتلا و توزیع پک بهداشتی که به کمک بسیجیان توانمند حوزه مقاومت بسیج سازمان و بسیج جامعه پزشکی سازمان انجام خواهد شد از دیگر برنامه‌های هفته بسیج است. پیرو هماهنگی که با سازمان انتقال خون تهران انجام شده در این هفته اجرای پویش اهدای خون و پویش پلاسما در قالب پویش« نذر سلامتی» همکاران انجام خواهد شد.
همچنین با پخش صوت و طنین دل‌انگیز زیارت عاشورا از سیستم صوتی طبقات ساختمان ستاد مرکزی جنبه معنوی این هفته را ارتقا خواهیم داد و همکاران محترم می‌توانند در اتاق‌های محل کار خود از این دعای دل‌انگیز بهره معنوی ببرند. همچنین در این هفته مسابقه پیامکی برای همکاران برگزار می‌شود که برای برندگان این مسابقه نیز هدایایی در نظر گرفته شده که از سوی حوزه بسیج سازمان تقدیم همکاران گرامی‌ خواهد شد.

منبع: هفته نامه آتیه نو شماره ۲۵۴ مورخ ۲ آذر ۹۹

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.