×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
‍  تقدیر از فرزندان شهدای شاغل در شهرداری منطقه ۱۶

سید مرتضی روحانی شهردار منطقه ۱۶، در مراسمی به مناسبت روز بزرگداشت شهدا از فرزندان شهدای شاغل در شهرداری منطقه تجلیل کرد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶، شهردار منطقه در  مراسم تجلیل از فرزندان شهدای شاغل در شهرداری منطقه به مناسبت روز بزرگداشت شهدا با گرامی داشت یاد و خاطر شهدا و تبریک اعیاد شعبانیه، حضور ایثارگران در شهرداری را یک نعمت دانست و گفت: شهرداری یک نهاد خدمات رسان و ارزشمند است که مزین به حضور فرزندان شهدا و جانبازانی شده است که در حوزه های مختلف شاغل هستند و این برای ما، مایه افتخار است.

وی افزود: در شهرداری و تمامی دستگاه‌های اجرایی در این ایام از جامعه ایثارگری شاغل تجلیل می‌شود، این تقدیر در راستای ادای احترام به مقام شهدا و جانبازان است و این‌یک حرکت ارزشمند است که تکریم نبوده و علاوه بر اینکه بار معنوی و فرهنگی دارد، تکریم فرهنگ ایثار و مجاهدت و ازخودگذشتگی است.

وی فرزندان شهدا را یادگاران ارزشمند شهدا دانست و گفت: فرزندان شهدا در هرجایی که خدمت می‌کنند سرمایه و امانتی ارزشمند هستند، آن روزگاری که آن شیرمردان از تمام هستی خود گذشتند و رفتند و خودشان را در برابر آن هجمه‌ها قراردادند، امروز همه ما وظیفه‌داریم فرزندان شهدا را تکریم کنیم و میراث معنوی این عزیزان همچون سیره و روش این کبوتران خونین بال را پاس بداریم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.