×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
۱۹.۵ هزار میلیارد ریال ارزش معاملات هفته دوم بهمن‌ماه بورس انرژی ایران بود؛ سهم ۹۹ درصدی بازار فیزیکی هیدروکربوری

ارزش معاملات بورس انرژی ایران در هفته دوم بهمن‌ماه بیش از ۱۹ هزار و ۵۴۷ میلیارد و ۳۰۵ میلیون ریال بود.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از مدیریت ارتباطات بورس انرژی ایران، این هفته ۱۰۹ هزار و ۳۳۲ تن فراورده هیدروکربوری به ارزش ۱۹ هزار و ۳۴۵ میلیارد و ۷۴ میلیون ریال در تابلوی نفت،گاز و سایر حامل‌های انرژی فروخته شد که معادل ۹۹ درصد از ارزش کل معاملات این هفته بود.
در هفته منتهی به ۱۲ بهمن، ارزش معاملاتی رینگ بین‌الملل ۶ هزار و ۱۹۶ میلیارد و ۷۷۷ میلیون ریال و ارزش معاملاتی رینگ داخلی ۱۳ هزار و ۱۴۸ میلیارد و ۲۹۷ میلیون ریال بود. در این هفته فراورده‌های گاز مایع، بنزین و رافینت در رینگ بین‌الملل و فراورده‌های آیزوریسایکل، حلال ۴۰۲ و متانول در رینگ داخلی به‌ترتیب بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.
ارزش معاملات ۳ هزار و ۵۰۰ ورقه گواهی ظرفیت فروخته‌شده در هفته دوم بهمن نیز ۱۹۳ میلیارد و ۹۳۱ میلیون ریال و ۷۱ ورقه سلف موازی استاندارد بیش از ۴ میلیارد و ۵۶۹ میلیون ریال بود. همچنین ۲ میلیون و ۴۴ هزار و ۵۶۰ کیلووات‌ساعت برق به ارزش یک میلیارد و ۱۹۶ میلیون ریال، ۱۷ قرارداد آتی به ارزش ۲ میلیارد و ۱۹۲ میلیون ریال و ۳۷ هزار و ۶۷ گواهی سرمایه‌گذاری صندوق‌های قابل معامله به ارزش ۳۴۱ میلیون ریال در این هفته دادوستد شد.

عرضه‌های شنبه
روز شنبه قرار است ۴۰ هزار تن متانول پتروشیمی مرجان و ۳۰۰ تن برش هیدروکربن‌های ۵ کربنه و بالاتر پتروشیمی تبریز در رینگ بین‌الملل بورس انرژی ایران عرضه شود.

معاملات امروز
امروز ۱۰ هزار و ۴۱۵ تن فراورده هیدروکربوری به‌ارزش ۲ هزار و ۲۱۲ میلیارد و ۲۹۶ میلیون ریال در دو رینگ بین‌الملل و داخلی بورس انرژی ایران معامله شد.
در رینگ بین‌الملل امروز ۲ هزار و ۶۰۰ تن رافینت پتروشیمی بیستون و ۵۰۰ تن MTBE شرکت پتروشیمی شیمی‌بافت دادوستد شد.
در رینگ داخلی بورس انرژی ایران هم ۳ هزار و ۶۰۸ تن میعانات گازی پالایش گاز ایلام و هزار و ۱۲ تن پنتان پلاس پتروشیمی پارس و همچنین فراورده‌های اکستراکت سبک DAE11 شرکت نفت ایرانول، برش پنتان پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس، حلال ۴۰۲ پالایش نفت تبریز، حلال ۴۰۲ پالایش نفت تهران، حلال ۴۰۲، حلال ۴۱۰ و حلال ۵۰۳ پالایش نفت اصفهان و حلال ۵۰۳ پتروشیمی بیستون معامله شدند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.