×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

قرعه کشی برندگان ششمین جشنواره فروش بیمه های جامع عمر و پس انداز بیمه آسیا، با انتخاب ۱۸۱ برنده از میان خریداران بیمه های عمر و پس انداز در این جشنواره انجام شد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا، مراسم قرعه کشی برندگان ششمین جشنواره فروش بیمه های جامع عمر و پس انداز با حضور مسعود بادین نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره، معاونین مدیرعامل، مدیران و اعضای هیات نظارت در سالن اجتماعات ساختمان شماره یک بیمه آسیا برگزار شد.

بنا بر این گزارش، درابتدای این مراسم، مدیر بیمه های عمر و پس انداز گزارشی از نحوه برگزاری این جشنواره، آمار مشارکت کنندگان، تسهیلات، تخفیفات و چگونگی تخصیص جوایز ارائه داد.

در مراسم قرعه کشی برندگان ششمین جشنواره فروش بیمه های عمر و پس انداز بیمه آسیا ۱۸۱ بیمه گذار از میان خریداران این بیمه نامه در سراسر کشور و براساس شاخص های بیمه نامه های کیفی، بیمه گذاران وفادار و استان ها، به قید قرعه انتخاب شدند و جوایز طلایی و ارزنده ای به آنان اختصاص یافت. این جوایز از طریق شعب مربوط به برندگان جشنواره اهدا خواهد شد.

بنا بر این گزارش، در این دوره از جشنواره فروش بیمه های عمر و پس انداز، از میان مناطق دهگانه بیمه آسیا، منطقه دو (استان های اصفهان، چهارمحال و بختیاری و یزد) رتبه اول، منطقه شش (استان های مازندران، گلستان و سمنان) رتبه دوم و منطقه پنج (استان های فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد) رتبه سوم را در فروش کسب کردند.

لازم به ذکر است، همچنین چندی پیش در مسابقات فروش بیمه های عمر و پس انداز ،هفتاد نماینده از شبکه فروش بیمه آسیا به عنوان فروشندگان برتر معرفی شدند و مورد تقدیر قرار گرفتند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.