×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
یکی از ماموریت های مهم امروز سپاه کمک به اقتصاد کشور است

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت دخانیات ایران از گرگان استان گلستان، دکتر محمد شیخان مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت دخانیات ایران عصر دیروز در ادامه سفر استانی خود وارد استان گلستان شد و با سردار علی ملک شاهکوئی فرمانده سپاه نینوای این استان دیدار و گفتگو کرد.

شیخان در این دیدار از کاهش کشت توتون در استان گلستان انتقاد کرد و گفت: به دلیل اعمال سیاست های غلط در یک دهه گذشته، شاهد کاهش شدید کشت توتون در استان گلستان بودیم. به نحوی که هم کشاورزان توتون کار و هم شرکت دخانیات ایران آسیب دیدند.

وی با تاکید بر اینکه یک تفکر غلط به دنبال حذف تولید و کشت توتون در کشور بوده تصریح کرد: در همین استان گلستان سطح کشت توتون بشدت کاهش یافته و از سه هزار و ۵۰۰ تن در سال به کمتر از هزار تن رسیده است.

مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت دخانیات ایران افزود: آنقدر این سیاست ها غلط و استعماری بوده که جامعه کشاورزی ما آسیب جدی دید و منافع کشت توتون و تنباکو به جیب دلالان رفت.

شیخان تاکید کرد: اگر همین روند ادامه یابد شاید کشاورزان ناامید شده و زندگی آنها مختل شود.

وی بزرگترین چالش امروز کشور را چالش اقتصادی دانست و گفت: اگر می خواهیم برای مردم کشور کاری بکنیم باید هم تولید را افزایش داده تا اشتغال ایجاد شود و همچنین باید صنعت مورد حمایت قرار گیرد تا ثروت تولید شود.

مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت دخانیات ایران با بیان اینکه سپاه در خدمت به مردم و تلاش برای رفع مشکلات کشور پیشگام بوده است، اظهار داشت: یکی از ماموریت های امروز سپاه کمک به اقتصاد کشور و کمک به دولتی است که با مشی خدمت روی کار آمده و دنبال رفع تبعیض و برقراری عدالت است.

شیخان از فرمانده سپاه نینوای استان خواست تا حمایت های لازم را از مجتمع دخانیات استان داشته و سپس گفت: امیدواریم با کمک همدیگر و در کنار هم قرار گرفتن، بخشی از بار اشتغال، تولید و صنعت کشور را بر دوش بکشیم. تا هم رفاه و هم امنیت مردم افزایش یابد.

در این دیدار همچنین سردار علی ملک شاهکوئی فرمانده سپاه نینوای استان گلستان با تقدیر و تشکر از مدیرعامل جهادی و مدیران شرکت دخانیات گفت: ما از هر نوع اقدامی که موجب تامین رفاه، امنیت، رشد و تعالی اشتغال و رفع بیکاری در استان شود، در حد توان حمایت خواهیم کرد.

همچنین مهران یونسی با ارائه گزارشی از وضعیت دخانیات استان، از حمایت مدیرعامل دخانیات ایران برای بخش کشاورزی توتون و تولید، تقدیر و تشکر کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.