×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
یونایتد – اتلتیکو/ جدال حساس اولدترافورد برای تعیین برنده

به گزارش کیوسک خبر، منچستریونایتد وقتی سه‌شنبه شب در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی خود از اتلتیکو مادرید در اولدترافورد استقبال می کند، به دنبال کسب سهمیه حضور در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپاست. بازی رفت در واندا متروپولیتانو با تساوی ۱-۱ همراه شد، با آنتونی الانگا از روی نیمکت به زمین آمد و برای منچستریونایتد گلزنی کرد و  ژائو فلیکس گلزن اتلتیکو بود. 
منچستریونایتد در بازی رفت از بهترین روزهای خود فاصله زیادی داشت و اتلتیکو برای مدت طولانی تیم برتر میدان بود و به گل هم رسید اما الانگا از روی نیمکت آمد و در دقیقه ۸۰ گل تساوی را به ثمر رساند، یعنی هر پیروزی برای شیاطین سرخ در عصر سه‌شنبه شاهد صعود آنها به مرحله یک هشتم نهایی است.
شاگردان رالف رانگنیک روز شنبه به روند پیروزی برگشتند و پیروزی ۳-۲ مقابل تاتنهام را ثبت کردند.  
کریستیانو رونالدو پس از مصدومیت بازگشت و هت‌تریک درخشانی را مقابل اسپرز به ثمر رساند و ملی پوش پرتغالی اکنون مصمم به کسب موفقیت بیشتر مقابل اتلتیکو است، زیرا در طول دوران حرفه‌ای خود ۲۵ گل مقابل قرمز و سفیدها به ثمر رسانده است.
منچستریونایتد که برای صعود به این مرحله با کسب ۱۱ امتیاز از ۶ بازی خود در صدر گروه F قرار گرفت، در این مرحله از رقابت های فصل ۲۰۱۸-۲۰۱۹ پاری سن ژرمن را شکست داد اما در فصل گذشته نتوانست از مرحله گروهی عبور کند. در نهایت به لیگ اروپا سقوط کرد و در فینال به ویارئال باخت.
۲۰ بار قهرمان انگلیس تاکنون در ۷ دوره از ۱۱ دوره قبلی خود در مرحله یک هشتم نهایی پیروز شده است اما این اولین دیدار آنها با اتلتیکو در انگلیس از نوامبر ۱۹۹۱ خواهد بود.
در همین حال، اتلتیکو پس از پیروزی ۲-۱ مقابل کادیز در لالیگا پای به این رقابت می‌گذارد. اتلتیکومادرید اکنون در چهار بازی اخیر خود در لیگ پیروز شده‌ که آنها را در جمع چهار تیم برتر قرار داده است. اتلتیکو در مرحله گروهی این فصل از شرایط خوب خود فاصله زیادی داشت و تنها دو برد از شش بازی را به دست آورد اما در مجموع هفت امتیاز باعث شد آنها در این گروه دوم شوند.
غول‌های مادریدی در مرحله یک هشتم نهایی فصل گذشته مقابل چلسی شکست خوردند اما آنها در پنج دوره از هشت دوره اخیر خود در لیگ قهرمانان اروپا زیر نظر سیمئونه به یک چهارم نهایی رسیده‌اند، بنابراین منصفانه است که بگوییم اتلتیکو تجربه بیشتری نسبت به حریف خود دارد.
 در دیگر دیدار این مرحله از رقابت‌ها آژاکس در خانه به مصاف بنفیکا می‌رود. دیدار رفت دو تیم با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.
انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.