×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
یوفا یک میلیون یورو به کودکان اوکراینی اهدا می‌کند

به گزارش کیوسک خبر و به نقل از رویترز، آژانس پناهندگان سازمان ملل روز سه‌شنبه اعلام کرد که از زمان آغاز حمله روسیه به اوکراین، بیش از ۶۶۰ هزار نفر، بیش‌تر زنان و کودکان، از اوکراین به کشورهای همسایه مانند لهستان و رومانی گریخته‌اند. روسیه اقدامات خود در اوکراین را «عملیات نظامی ویژه» می‌خواند.
الکساندر چفرین، رییس یوفا گفت: کودکان در درگیری‌ها بسیار آسیب‌پذیر هستند و وظیفه ما این است که از حقوق اساسی و سلامت آن‌ها محافظت کنیم. صندوق کمک‌های اضطراری نیز تا حدی برای تامین دارو و لوازم بیمارستان‌های کودکان در اوکراین استفاده خواهد شد.
حمله ارتش روسیه به اوکراین همچنان با واکنش‌های زیاد مواجه است. تبعات این حمله ورزش روسیه را هم دستخوش تغییر قرارداده است.
فدراسیون جهانی فوتبال و اتحادیه فوتبال اروپا فعالیت همه تیم‌های ملی و باشگاهی روسیه را تا اطلاع ثانوی به حالت تعلیق درآوردند و به این ترتیب آن‌ها حق حضور در رقابت‌های مهمی مثل انتخابی جام جهانی، لیگ قهرمانان اروپا و جام یوفا را نخواهند داشت.
این دو نهاد حاکمیتی فوتبال، تیم‌های روسی را تا اطلاع ثانوی از حضور در مسابقات باشگاهی و بین‌المللی محروم کرده‌اند و از ورود آن‌ها به جام جهانی ۲۰۲۲ و یورو ۲۰۲۲ زنان جلوگیری کرده‌اند.
انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.