×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
یوفا شایعات برگزاری متمرکز یورو ۲۰۲۰ را در مسکو رد کرد

به گزارش کیوسک خبر به نقل از ایرنا، یوفا با وجود اوج گیری مجدد موارد ابتلا به کرونا و برگزاری لیگ‌های اروپایی پشت درهای بسته، نسبت به حضور هواداران در این تورنمنت ابراز امیدواری کرده است.
یوفا مصمم است تا همچنان در مسیر برنامه‌های اصلی خود حرکت کرده و این در حالی است که شایعاتی مبنی برگزاری متمرکز این تورنمنت در مسکو به گوش می‌رسد.
این رقابت معتبر اروپایی که به دلیل پاندمی کرونا برای مدت یک سال به تعویق افتاده، قرار است ۱۱ ژوئن سال آینده (۲۱ خردادماه ۱۴۰۰) در رم پایتخت ایتالیا آغاز شود.
بسیاری از کشورهای میزبان با افزایش چشمگیر موارد ابتلا به کرونا در آستانه ورود به فصل سرما هستند؛ کشورهایی همچون انگلیس، ایتالیا، اسپانیا و آلمان و براساس گزارش لوپاریسن میزبان جام جهانی ۲۰۱۸ پیشقدم شده است.
با این حال، یوفا تاکید دارد که در نظر دارد تا به برنامه اولیه خود پایبند بوده و همچنین خواستار حضور هواداران در ورزشگاه ها بوده و این در حالی است که بسیاری از کشورهای اروپایی لیگ‌های داخلی خود را پشت درهای بسته برگزار می‌کنند.
اتحادیه فوتبال اروپا در بیانیه‌ای اعلام کرد: یوفا تمایل دارد تا یورو ۲۰۲۰ را با فرمت قبلی و در ورزشگاه‌های تایید شده در اوایل سال جاری برگزار کرده و در این راستا به منظور آماده سازی، با تمامی شهرهای میزبان همکاری نزدیکی دارد. با توجه به ابهامات جاری در خصوص کووید-۱۹ که نه یوفا و نه نهادهای منطقه‌ای روی آن هیچ کنترلی ندارند، هنوز برای گفتن اینکه آیا بازی ها در ژوئن و جولای با چه محدودیت‌هایی (چه از حیث حضور هواداران و چه برگزاری) روبرو خواهد بود یا خیر، خیلی زود است. تلاش‌های یوفا در حال حاضر روی برگزاری بازی‌ها در ۱۲ شهر و با حضور هواداران معطوف است. تصمیمات مغایر با برنامه‌ریزی اولیه در صورت لزوم در زمانی نزدیک به برگزاری تورنمنت اتخاذ خواهد شد اما در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای تغییر ورزشگاه‌ها وجود ندارد.

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.