×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

رئیس شورای عالی سیاسی یمن کشورهای متجاوز به این کشور را به قبول مطالبات برحق و عادلانه که می تواند تاثیر مثبت زیادی در کمک به تحقق صلح و پایان جنگ و حل پرونده های متعدد منجر گردد، فرا خواند.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از المسیره، مهدی المشاط رئیس شورای عالی سیاسی یمن کشورهای متجاوز به این کشور را به قبول مطالبات برحق و عادلانه که می تواند تاثیر مثبت زیادی در کمک به تحقق صلح و پایان جنگ و حل پرونده های متعدد منجر گردد، فرا خواند.

بر اساس این گزارش، رئیس شورای عالی سیاسی یمن در سخنانی به مناسبت پنجاه و نهمین سالروز انقال ۱۴ اکتبر به تمام کسانی که تقسیم یمن را در سر می پرورانند توصیه کرد که دست از این خواب های کینه توزانه بردارند چرا که تنها به صورت یکپارچه و متحد شاهد ثبات خواهد بود.

المشاط همچنین مردم یمن را به ادامه تمسک به یمن مستقل دعوت کرد و گفت: انقلاب ۱۴ اکتبر انقلاب تمام یمنی ها از صعده تا عدن و از الحدیده تا المهره بود و کسی که از تاثیرات آن در دهه چهل و پنجاه قرن گذشته وقوف داشته باشد این حقیقت را درک خواهد کرد.

وی تاکید کرد: به همین دلیل من تمام به تمام افرادی که خواب تقسیم و تجزیه یمن را در سر دارند توصیه می کنم که از این خواب ها دست بردارند چرا که یمن تنها به صورت یکپارچه و متحد از ثبات برخوردار خواهد بود و منافع یمن و منطقه حکم می کند که یمن یکپارچه باقی بماند و بدون آن همه در خطر خواهند بود.

رئیس شورای عالی سیاسی یمن همچنین همه را به جانبداری مطلق از یمن و ملت یکپارچه و متحد آن و تداوم مخالفت با وابستگی و تبعیت دعوت کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.