×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

همزمان با فرارسیدن ۴۵ مین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و به مناسبت دهه مبارک فجر، شرکت بیمه ملت در راستای توسعه شعب و شبکه فروش خود در سراسر کشور، شعبه جدید خود در استان بوشهر را افتتاح کرد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بیمه ملت، شعبه جدید این شرکت در استان بوشهر با حضور علی‌رضا یزدان‌دوست مدیرعامل، داود قاسم‌پور رئیس و محمدتقی چراغی نائب رئیس هیئت مدیره و برخی از معاونان و مدیران شرکت بیمه ملت و مسئولان محلی این استان به صورت رسمی افتتاح و آغاز به کار کرد.
یزدان‌دوست در این مراسم، افتتاح شعبه بوشهر را گامی مهم در راستای توسعه حضور این شرکت در استان‌های جنوبی کشور دانست و اظهار داشت: شعب جدید بیمه ملت با سرعت در مناطق مختلف کشور راه‌اندازی می‌شود. طی دوره مدیریتی جدید ۶ شعبه کرمان، البرز، بندرعباس، ارومیه، تنکابن و بوشهر افتتاح شده و با مجموع ۱۲ شعبه‌ای که در طول سالیان گذشته در سطح کشور فعال بودند، اکنون این شرکت دارای ۱۸ شعبه است.
وی ابراز کرد: شرکت بیمه ملت همواره به دنبال توسعه خدمات خود به مردم در سراسر کشور بوده است. افتتاح شعبه بوشهر به ما این امکان را می‌دهد تا خدمات خود را به مردم این استان با کیفیت و سرعت بیشتری ارائه دهیم.
مدیرعامل بیمه ملت با بیان این مطلب که امیدوارم که با افتتاح این شعبه، بتوانیم رضایتمندی بیمه گذاران در استان بوشهر را افزایش دهیم، افزود: ما با ارائه محصولات متنوع بیمه‌ای، تلاش می‌کنیم تا نیازهای مختلف بیمه‌گزاران را در استان بوشهر تامین کنیم. همچنین با بهره‌گیری از نیروی انسانی متخصص و با تجربه، سعی می‌کنیم تا خدمات خود را با بالاترین کیفیت ارائه دهیم.
وی گفت: با همکاری ستاد و همچنین شبکه فروش پرتلاش این شرکت در سطح استان، سطح پرتفوهای بیمه زندگی بوشهر را ارتقا خواهیم داد. رشته بیمه‌های مهندسی و انرژی، آتش سوزی، باربری و کشتی در استان بوشهر ظرفیت‌های گسترده‌ای دارد و با توجه به پتانسیل مناسب همکاران و حرفه‌ای بودن آنها، مطمئن هستیم اتفاقات خوبی با راه‌اندازی این شعبه رخ خواهد داد.
یزدان‌دوست افزود: نمایندگان و شبکه فروش هم از نظر حق بیمه تولیدی و هم بهینه سازی نسبت خسارت سابقه خوبی از خود در این استان به جا گذاشته‌اند و با تلاش صد چندان افرادی که سابقه خوبی در صنعت بیمه و همچنین در امر هدایت و راهبری شرکتها و سازمانها در سطح استان دارند، انتظار داریم ارقام و آمار مد نظر در کمترین زمان ممکن محقق شود.
مدیرعامل بیمه ملت گفت: شعب شرکت نه تنها رقیب نمایندگان نیستند، بلکه همراه شبکه فروش خواهند بود و تقاضا دارم که حتما همکاری‌ها را افزایش دهید و به شعبه یاری رسانید تا در پایان سال ۱۴۰۳ با ترکیب نفرات و نمایندگان و توسعه شبکه فروش، استان بوشهر جزو ۵ شعبه اول بیمه ملت در سطح کشور باشد.
وی خاطرنشان کرد: افتتاح شعبه بیمه ملت در استان بوشهر، گامی مهم در راستای توسعه صنعت بیمه در این استان است. حضور شرکت بیمه ملت در این استان، بازار رقابتی‌تری را در این صنعت در استان ایجاد خواهد کرد و این امر به نفع بیمه گذاران و مردم استان بوشهر خواهد بود.
بهمن سوری معاون توسعه بازار بیمه ملت نیز در ابتدای این مراسم گفت: افتتاح شعبه بیمه ملت در استان بوشهر، گامی مهم در راستای توسعه شبکه فروش شرکت بیمه ملت است. ما با افتتاح این شعبه، دسترسی بیمه گذاران در استان بوشهر به خدمات بیمه‌ای را آسان‌تر می‌کنیم. امیدوارم که با افتتاح این شعبه، بتوانیم سهم بازار شرکت بیمه ملت در استان بوشهر را افزایش دهیم.
بهروز دهقانی رئیس شورای هماهنگی شرکت‌های بیمه استان بوشهر نیز با قدردانی از مدیران شرکت بیمه ملت در افتتاح شعبه این شرکت در این استان، گفت: افتتاح شعبه بیمه ملت و حضور این شرکت در استان بوشهر قطعا مفید و منشا اثر خواهد بود. این نیاز در بوشهر احساس می‌شد و در روزها و ماه‌های آینده با هماهنگی بین شعبه و نمایندگان شرکت در استان پرتفوی مناسبی از بازار نیز برای بیمه ملت کسب خواهد شد.
در پایان این مراسم امید کرار به عنوان سرپرست شعبه بوشهر از سوی مدیرعامل بیمه ملت معرفی شد و از خدمات کیان جلایریان مدیر شعبه استان فارس که پیش از این سرپرستی استان بوشهر را نیز به عهده داشت، قدردانی به عمل آمد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.