×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

معاون مالی و اقتصادی شرکت دخانیات ایران در جریان سفر به اصفهان، ضمن نشست با جمعی از سرمایه‌گذاران کالاهای دخانی، دیداری صمیمی با پرسنل مجمع دخانیات این استان داشت.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت دخانیات ایران، رمضان‌علی فتحی؛ معاون مالی و اقتصادی شرکت از بخش‌های مختلف مجتمع دخانیات استان اصفهان بازدید کرد.

در جریان این بازدید که تشکری؛ مدیر تأمین مالی و مشارکت‌های اقتصادی و غندالی؛ مدیر مالی شرکت دخانیات و بیگلری‌پور صدری؛ مدیر مجتمع استان اصفهان نیز حضور داشتند، نشست هم‌اندیشی با سرمایه‌گذاران کالاهای دخانی در سالن جلسات باقرالعلوم (ع) این مجتمع برگزار و درباره راه‌های تقویت همکاری‌های بحث و تبادل نظر شد.

از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده در جریان این سفر بازدید از کارخانجات تنباکوی سنتی و معسل مجتمع دخانیات استان اصفهان و کارخانه سیگارت اداره دخانیات خمینی‌شهر بود.

همچنین فتحی و هیئت همراه در نشستی صمیمی با پرسنل مجتمع دخانیات استان اصفهان که در نمازخانه این مجتمع برگزار شد، ضمن دیدار چهره به چهره با این پرسنل زحمتکش، پای صبحت‌ها، دغدغه‌ها و مطالبات آنها نشست.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.