×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کونته: باید تلاش کنیم تا قهرمان شویم

به گزارش کیوسک خبر و به نقل از ساکرنت، اسپرز تاکنون شش بازیکن جدید را با مبلغی در حدود ۱۰۰ میلیون پوند به خدمت گرفته است، از جمله ریچارلیسون، ایو بیسوما و ایوان پریسیچ. آنها به دنبال عملکرد بهتر در لیگ برتر هستند جایی که فصل قبل در رده چهارم قرار گرفتند.
وقتی از کونته پرسیده شد که اسپرز چگونه می تواند فاصله خود را با دو تیم برتر لیگ کم کند، در کنفرانس خبری خود گفت:  شما چلسی را فراموش کردید و این یک اشتباه بزرگ است. شما در مورد تیمی صحبت نکردید که دو فصل پیش قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد. چلسی واقعا تیم بزرگی است. فصل گذشته آنها قهرمان جام جهانی باشگاه ها شدند. چرا چلسی در این گروه از تیم های برتر نیست؟ برای من، چلسی  هم مدعی قهرمانی است.  درباره تیم خود باید بگویم خرید های تابستانی شاید خیلی تاثیر نداشته باشند. یونایتد، فصل گذشته  با وجود خریدهای زیاد و جذب جیدون سانچو، کریستیانو رونالدو و  رافائل واران، ششم شد.  آنها این خریدها را برای قهرمانی در لیگ انجام دادند و ششم شدند. به نظر من باید به همه این موقعیت ها توجه کنید. ما می دانیم که در انگلیس رقابت برای پیروزی دشوار است اما ما می خواهیم تلاش کنیم تا قهرمان شویم. تلاش برای بهبود نسبت به فصل گذشته هدف ماست.
او در ادامه گفت: اگر از من در مورد سیتی و لیورپول بپرسید، پاسخ من این است که ما در مورد دو تا از بهترین باشگاه های جهان صحبت می کنیم، آنها هفت سال است که با یک مربی کار می کنند. اکنون به نظر من آنها در موقعیتی هستند که برای دیگران بسیار دشوار است که فاصله را کم کنند، اما ما باید این کار را انجام دهیم.  برای تبدیل شدن به یک تیم قوی باید ثبات و چشم انداز داشته باشید. ایده باشگاه باید بسیار واضح باشد و سپس خواهید دید که قدم به قدم پیش می روید.
اسپرز در بازی هفته اول لیگ برتر مقابل ساوتهمپتون، اولیور اسکیپ  و ریچارلیسون را در اختیار نخواهد داشت. تاتنهام از زمان حضور کونته پیشرفت چشمگیری نشان داده است و تمدید قرارداد هری کین گام بزرگ بعدی است. سون هیونگ مین مهاجم تیم ملی فوتبال کره جنوبی و هری کین مهاجم تیم ملی فوتبال انگلیس فصل گذشته روی هم ۴۱ گل به ثمر رساندند که بیشترین گل در تاریخ لیگ برتر توسط یک زوج هجومی بود.
انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.