×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳

شرکت سامسونگ الکترونیکس به تازگی اعلام کرد که کمک‌های جمع‌آوری شده کاربران اپلیکیشن Samsung Global Goals از رقم ۱۰ میلیون دلار فراتر رفته که به عنوان نقطه‌ عطفی مهم در مسیر پیشبرد اهداف توسعه پایدار شناخته می‌شود.

کیوسک خبر ـ این بودجه به برنامه توسعه سازمان ملل (UNDP) کمک می‌کند تا ضمن گسترش طرح‌های خود، با سرعت بیشتری برنامه‌های خود را پیش ببرد.

سامسونگ و برنامه توسعه سازمان ملل از سال ۲۰۱۹ همکاری مشترکی را آغاز کردند که طی آن دستگاه‌های گلکسی از طریق اپلیکیشن Samsung Global Goals به پلتفرمی قدرتمند برای همه کاربران تبدیل شد تا با راهکارهای مختلف به اهداف توسعه پایدار که با نام «اهداف جهانی» هم شناخته می‌شود، کمک کنند. اپلیکیشن Samsung Global Goals روش‌هایی ساده در اختیار جامعه عظیم کاربران قرار می‌دهد تا درباره «اهداف جهانی» آموزش دیده و این آگاهی را به دوستان و خانواده خود منتقل کرده و به تامین سرمایه برای فعالیت‌های جهانی UNDP در راستای سیاست‌های توسعه پایدار و ایجاد نهادهایی شفاف در بیش از ۱۷۰ کشور جهان، کمک کنند.  

«اهداف جهانی» که توسط سازمان ملل متحد در سال ۲۰۱۵ پایه‌گذاری شد، طرح مشترکی را ارائه می‌کند که در آن از برنامه‌های جاه‌طلبانه‌ای برای رسیدن به جهانی برابرتر، عادلانه‌تر و پایدارتر تا سال ۲۰۳۰ صحبت شده است. برای تحقق این برنامه‌ها، ۱۷ هدف جهانی شامل: همکاری و اقدام جمعی برای رسیدگی به نابرابری، تغییرات آب و هوا، تخریب اکوسیستم، آموزش و دیگر چالش‌های جهانی طراحی شد. سامسونگ در طول زمان راه‌حل‌های نوآورانه‌ای را در حمایت از «اهداف جهانی» ارائه داد و برای این منظور در سال ۲۰۱۹ با همکاری UNDP اپلیکیشن Samsung Global Goals را راه‌اندازی کرد. جامعه جهانی گلکسی به لطف این اپلیکیشن توانستند به این جنبش پیوسته‌ و به پیشبرد برنامه‌های آن کمک کند.

اقدام جمعی برای «اهداف جهانی»

تی‌ام رو، مدیرعامل سامسونگ موبایل می‌گوید: «در سامسونگ، ما می‌دانیم که فناوری نقش مهمی در حل برخی از بزرگترین چالش‌هایی که جهان در حال حاضر با آن مواجه است، ایفا می‌کند. از طریق مشارکت ما با UNDP و اپلیکیشن Samsung Global Goals، جامعه گلکسی در پیشبرد اهداف جهانی نقش مهمی ایفا کرده است. ما می‌خواهیم از کاربران خود برای کمک به ما در رسیدن به این نقطه عطف باورنکردنی تشکر کنیم».

اقدامات انجام شده در اپلیکیشن Samsung Global Goals از فعالیت‌های تاثیرگذار UNDP پشتیبانی می‌کند که این شامل مشارکت دادن جوانان برای دستیابی به اهداف توسعه پایدار است. UNDP به اجرای سیاست‌ها می‌پردازد، در پیشبرد برنامه‌ها اثرگذار است، از طرح‌های جوانان در بیش از ۱۰۰ کشور حمایت می‌کند و حامی بیش از ۹۰۰ جوان مشارکت‌کننده در این طرح است.

آخیم اشتاینر، مدیر UNDP، می‌گوید: «با نزدیک شدن به نیمه راه مهلت‌مان تا ۲۰۳۰، سال آینده سال اثرگذاری در پیشبرد اهداف جهانی است. در حالی که جهان اخیرا با شکست‌هایی مواجه شده است، ما از پیشرفت حاصل از این مشارکت انرژی گرفته‌ایم. همراه با سامسونگ باید تلاش‌های مشترک خود را برای دستیابی به اهداف جهانی تقویت کنیم و نسل بعدی را تشویق کنیم تا با ما همراه شوند».

افزایش اثرگذاری

اپلیکیشن Samsung Global Goals بر روی نزدیک به ۳۰۰ میلیون دستگاه گلکسی در سراسر جهان از جمله گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها و ساعت‌های هوشمند نصب شده است. از طریق این اپلیکیشن، سامسونگ آگاهی‌رسانی را برای «اهداف جهانی» افزایش می‌دهد و در عین حال به کاربران اجازه می‌دهد تا با انجام اقدامات کوچکی تغییرات بزرگی را به وجود آورند. اپلیکیشن Samsung Global Goals به کاربران این امکان را می‌دهد که مستقیماً کمک مالی کنند، از تصاویر پس زمینه برای افزایش درآمدهای تبلیغاتی استفاده کنند یا با تماشای تبلیغات در برنامه به جمع‌آوری مبالغ مالی برای اهداف جهانی کمک برسانند. برای به حداکثر رساندن اثرگذاری، سامسونگ تمام اقدامات درون اپلیکیشن را با تبلیغات پیش می‌برد.

از زمان راه‌اندازی اپلیکیشن Samsung Global Goals در سال ۲۰۱۹، سامسونگ همکاری خود با UNDP را از طریق برنامه نسل ۱۷ (Generation17) گسترش داده است، ابتکاری که صدای ۱۴ رهبر جوان را به گوش جهان می‌رساند. رهبرانی که تأثیرات معناداری را در جوامع خود در سراسر جهان ایجاد می‌کنند. رهبران جوان نسل ۱۷ نقش اساسی در الهام بخشیدن به مردم برای تاثیرگذاری بر «اهداف جهانی» دارند.

سامسونگ همچنین در تلاش است تا از طریق فعالیت‌های تجاری خود از «اهداف جهانی» حمایت کند. این شرکت استراتژی ESG (راهبردهای زیست‌محیطی، اجتماعی و دولتی) خود را با «اهداف جهانی» تطبیق داده است تا اولویت‌های کسب‌و‌کار خود را بر این اساس شناسایی کند و گزارش عملکردی مطابق با «اهداف» ارائه دهد. این شرکت همچنین یکی از امضاکنندگان پیمان جهانی سازمان ملل (United Nations Global Compact) است. ابتکاری که کسب و کارها را تشویق می‌کند تا سیاست‌هایی برای حفظ محیط زیست اتخاذ کنند و مسئولیت‌پذیری اجتماعی داشته باشند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد «اهداف جهانی» و فعالیت‌ها، از اپلیکیشن Samsung Global Goals از اینجا دیدن کنید: http://smsng.co/SGG-App

برای مشاهده پیشرفت سامسونگ در حفظ محیط زیست، گزارش پایداری ۲۰۲۲ را مطالعه نمایید.

درباره شرکت سامسونگ الکترونیکس

سامسونگ الکترونیکس الهام‌بخش دنیا است و آینده را با ایده‌های نو و فناوری‌های خلاقانه و کاربردی اش شکل می‌دهد. حاصل خلاقیت و نوآوری بی‌وقفه سامسونگ، دگرگونی و ارائه تعریفی نوین در دنیای تلویزیون ها، گوشی های هوشمند، دستگاه‌های پوشیدنی، تبلت ها، دوربین‌ ها، لوازم دیجیتال، تجهیزات پزشکی، سیستم‌های شبکه و قطعات نیمه‌رسانا و نمایشگرهای حرفه‌ای است. برای اطلاعات بیشتر و دریافت آخرین اخبار، می‌توانید به وب‌سایت http://news.samsung.com  مراجعه کنید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.