×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

ایران خودرو خراسان در نخستین همایش ملی چشم انداز ایمنی و بهداشت شغلی موفق به کسب عنوان کمیته برتر حفاظت فنی و بهداشت کار کشور شد.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از ایکوپرس- نخستین همایش ملی چشم انداز ایمنی و بهداشت شغلی با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، معاون روابط کار وزارت تعاون و نمایندگان کارگری و کارفرمایی در محل سالن اجتماعات تلاش شهر تهران برگزار و شرکت ایران خودرو خراسان در این همایش موفق به کسب عنوان کمیته برتر حفاظت فنی و بهداشت شغلی کشور شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت ایران خودرو خراسان، این همایش براساس الحاق ایران به مقاوله‌نامه ایمنی و بهداشت شغلی سازمان جهانی کار، با هدف هماهنگی، وحدت و همکاری سه جانبه مهم این مقاوله‌نامه یعنی دولت، کارگر و کارفرما برگزار شد.
بیژن زاهدی فرد مدیرعامل ایران خودرو خراسان در این همایش، استفاده از روش های نوین و تجارب کشورهای پیشرفته در مباحث ایمنی را از مهم ترین دلایل موفقیت این شرکت عنوان کرد و گفت: طراحی و استفاده از ربات AGV با کاربری جابه جایی قطعات در خطوط تولید در راستای مباحث ارگونومی و اهمیت بخشیدن به سلامت جسمی کارکنان بوده است.
وی بیان کرد: همواره بر ایمنی و بهداشت شغلی تاکید داشته ایم زیرا اعتقاد داریم که کارکنان، به عنوان امانتی از جانب خانواده هایشان در محیط کار هستند و ما موظف به تامین ایمنی و سلامت آنان هستیم.
زاهدی فرد خاطر نشان کرد: توسعه اقدامات ایمنی و بهداشتی در محیط کار، علاوه بر تضمین سلامت کارکنان، می تواند زمینه ساز فرهنگ کار ایمن در میان خانواده و افراد جامعه باشد.
گفتنی است، لایحه پیوستن ایران به مقاوله‌نامه ۱۵۵ سازمان بین‌المللی کار در آذرماه ۱۴۰۰ در مجلس تصویب و سپس از سوی رییس‌جمهور برای اجرا ابلاغ شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.