×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳

شاخص کل بورس آخرین روز کاری هفته را با ریزش ۴۸۷۶ واحدی به پایان رساند ودر محدوده یک میلیون و ۳۱۳ هزار و ۸۳۹واحد رسید، شاخص هم وزن نیز با افت ۷۶۵ واحدی، رقم ۳۸۰ هزار و ۳۴۹ واحد را ثبت کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت تامین سرمایه تمدن ، در بازار امروز سه شنبه ۱۲مهر ۱۴۰۱ ، نمادهای میدکو، حکشتی، بفجر، کچاد، شستا و وغدیر بیشترین تأثیر منفی و نمادهای شپنا، کالا و کنور نیز بیشترین تأثیر مثبت را بر شاخص بورس به ثبت رساندند .

شاخص کل فرابورس نیز با کاهش ۱۳۸ واحدی به رقم ۱۷ هزار و ۹۱۹ واحد رسید.در معاملات امروز فرابورس ایران، شرکت فرابورس ایران ، شرکت فرآورده های غذایی و قند چهارمحال ، شرکت سیمان لار سبزوار، بیمه اتکایی ایرانیان و گروه کارخانجات صنعتی تبرک بیشترین تاثیر مثبت ودر مقابل بیمه پاسارگاد ، شرکت آهن و فولاد ارفع غدیر ایرانیان ، شرکت اعتباری ملل ، شرکت کلر پارس و شرکت سنگ آهن گهر زمین بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص فرابورس داشتند.

ارزش معاملات کل بازار سهام به رقم ۴ هزار و۵۲۵ میلیارد تومان کاهش یافت. وارزش معاملات خرد نیز با کاهش نسبت به روز کاری قبل به رقم هزار و ۷۲۵ میلیارد تومان رسید که کمترین رقم در دو ماه اخیر است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.