×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳

شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز یکشنبه ۱۷ مهرماه ۱۱ هزار و ۶۳۹ واحد معادل ۹۴ صدم درصد کاهش یافت تا نماگر اصلی بازار عدد یک میلیون و ۳۰۵ هزارو ۸۱واحد را نشان دهد .

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی شرکت تامین سرمایه تمدن ؛ شاخص کل برمعیار هم وزن نیز امروز ۵ هزار و ۶۲۸ واحد معادل ۱٫۲۴ کاهش یافت و به عدد ۳۷۷ هزارو ۳۹ واحد رسید.

امروز نماد‌های شستا، کچاد، کگل، شپدیس، حکشتی و میدکو بیشترین اثر کاهشی را بر شاخص کل بورس داشتند ودر مقابل و در مقابل نمادهای بسویچ، سصفها و آسیا بیشترین تأثیر مثبت را بر شاخص کل داشتند.

امروز نماد‌های شستا، خساپا، شپنا، خودرو، خگستر، برکت و کالا از نماد‌های پرتراکنش بازار بودند.

شاخص کل فرابورس ایران هم امروز در پایان معاملات با ۱۳۷ واحد کاهش به رقم ۱۷ هزار و ۸۲۴ واحد رسید.در این بازار نماد مجتمع جهان‌فولاد سیرجان بیشترین اثر مثبت در شاخص فرابورس را به ثبت رساند و نمادهای بیمه پاسارگاد، آریا ساسول، فرابورس ایران، تولید نیروی برق دماوند، بانک دی و هلدینگ سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی بیشترین اثر منفی را در شاخص فرابورس به ثبت رساندند.

امروز ارزش معاملات کل بازار سهام به رقم ۵ هزار و ۸۳۹ میلیارد تومان کاهش یافت.همچنین ارزش معاملات خرد سهام با افزایش نسبت به روز کاری قبل به بیش از ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان رسید.

امروز ۶۲۴ میلیارد تومان پول حقیقی از بورس خارج شد که بیشترین خروج پول حقیقی به سهام شرکت پالایش نفت اصفهان پس ازاین شرکت، نمادهای شستا و شرکت بیمه پاسارگاد بیشترین خروج پول حقیقی را داشتند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.