×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کارگران شرکت دخانیات سربازان خط مقدم جنگ اقتصادی محسوب می شوند

دکتر شیخان مدیرعامل شرکت دخانیات ایران در سفر خود به استان آذربایجان غربی با شورای اسلامی کار مجتمع دخانیات دیدار کرد.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل، محمد شیخان مدیرعامل و نائب رئیس هیأت مدیره شرکت دخانیات ایران در پنجمین سفر استانی خود، صبح دیروز (سه‌شنبه) به همراه دکتر عامریان، مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد کشور، وارد استان آذربایجان غربی شد.

شیخان در این سفر، علاوه بر افتتاح خط جدید تولیدی شرکت دخانیات، با پرسنل و بازنشستگان مجتمع آذربایجان غربی و با آیت‌الله قریشی نماینده محترم ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ارومیه دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی سپس با شورای اسلامی کار مجتمع دخانیات آذربایجان غربی دیداری صمیمی داشت.

محمد شیخان در این نشست، شوراهای اسلامی کار را بازوی مشورتی شرکت توصیف کرد و اظهار کرد: کارگران شرکت دخانیات که در حال به حرکت درآوردن چرخ تولید داخلی هستند، سربازان خط مقدم جنگ اقتصادی محسوب می شوند.

مدیرعامل شرکت دخانیات ایران با بیان اینکه شوراهای اسلامی کار می تواند زبان گویای پرسنل شرکت باشند، افزود: اگر همه با هم و در کنار هم باشیم می توانیم مافیای شرکت دخانیات را که مانند یک اژدهای هفت‌سر می باشد را نا امید کنیم.

در ابتدای این نشست نمایندگان شورای اسلامی کار مجتمع آذربایجان غربی به بیان دغدغه‌ها و مطالبات کارکنان پرداختند و همچنین از مدیرعامل شرکت دخانیات به جهت توجه ویژه به وضعیت معیشتی کارکنان و تبدیل وضعیت پرسنل تقدیر و تشکر کردند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.