×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
کارگاه های طرح‌های گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس باید شبانه‌روزی باشد

مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس با تاکید بر سرعت بخشیدن به اجرای طرح‌های در دست انجام گروه تاکید کرد که با تامین امکانات لازم، کارگاه‌های طرح‌ها باید حتی المقدور بدون تعطیلی و ۲۴ ساعته باشد.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس، دکتر علی عسکری در جریان سفر به پایتخت انرژی ایران، از بخش‌های مختلف طرح پتروشیمی هنگام بازدید کرد.
مدیرعامل پتروشیمی هنگام با اشاره به ثبت ۱۳ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر ساعت کار بدون حادثه در این طرح، گفت: در این طرح هزار و ۴۴ نفر مشغول به کار هستند و پروژه ۸۲.۳۹ درصد پیشرفت داشته که پیشرفت فاز یک ۹۳.۹۵ و پیشرفت فاز دو ۶۸.۶۱ درصد است.
عبدالرضا جوانمردی افزایش سه برابر و نیم سهم ساخت داخل از بودجه پیش‌بینی شده در این مجتمع را از ویژگی‌های این طرح عنوان کرد و گزارشی از چالش‌ها و برنامه‌های پیش رو ارائه کرد.
مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس، در این بازدید بر ارائه گزارش‌های هفتگی طرح‌ها از میزان پیشرفت و چالش‌ها تاکید کرد و افزود: راه‌اندازی طرح‌ها در موعد مقرر و بلکه زودتر از موعد به صورت جدی در دستور کار گروه است.
دکتر علی عسکری نیز با بیان اینکه پروژه‌های توسعه‌ای و طرح‌های در دست انجام گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس باید به صورت ۲۴ ساعته انجام شود، گفت: سرمایه این کشور و مردم برای توسعه در اختیار ماست و نباید لحظه‌ای برای صیانت از سرمایه‌گذاری انجام شده و به ثمر رسیدن آن غفلت کنیم و شبانه‌روز باید کار کنیم.
وی خاطر نشان کرد: کارگاه‌های ما باید با تامین امکانات لازم بدون تعطیلی کار کنند، تا انشالله هر چه سریعتر این طرح‌ها به سرانجام برسد و کار کردن جهادی و بدون وقفه برای رسیدن به نتیجه مطلوب، مورد تاکید جدی ماست.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.