×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کارلوس توس از بوکاجونیورز جدا شد

به گزارش ایسنا به نقل از ساکرنت، کارلوس توس مهاجم گلزن آرژانتینی جدایی خود را از بوکاجونیورز اعلام کرد. او در زمستان ۲۰۱۸ از شانگهای شنهوا چین به بوکاجونیورز پیوست.
کارلوس توس بعد از جدایی از بوکاجونیورز گفت: فکر می کردم این لحظه هرگز فرا نخواهد رسید. من اینجا هستم تا بگویم باشگاه را ترک می کنم. این البته خداحافظی نیست زیرا من همیشه در کنار باشگاه و هواداران خواهم بود. 
او در بخش دیگری از سخنان خود گفت : من به عنوان بازیکن همه چیز را برای باشگاه دادم و بنابراین خوشحالم. برای من بوکا بهترین باشگاه در جهان است. پدر من و مادر، همسرم و پسرم همه طرفدار بوکاجونیورز هستند. من نمی توانم به آنها یا به هواداران دروغ بگویم. این تصمیم کاملاً متعلق به خودم است. در “بوکا” شما باید تمام تلاش خود را ارائه دهید اما من از نظر ذهنی آماده این کار نیستم. من می خواهم از همه کسانی که در این باشگاه کار می کنند تشکر کنم. نمی دانم بعدا چه کار خواهم کرد من فقط می خواهم پدر، شوهر، پسر و برادر بهتری باشم. 
این سومین دوره حضور توس در بوکا بود. در کل او در این باشگاه آرژانتینی، ۱۹۲ مسابقه انجام داد که ۶۱ گل به ثمر رساند و ۳۰ پاس گل داد.
همچنین کارلوس توس در طول دوران حرفه ای خود در تیمهای یوونتوس تورین، منچسترسیتی انگلیس، منچستریونایتد، وستهام و شانگهای چین بازی کرد.
انتهای پیام 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.