×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳

کارشناسان بیمه آسیا در شهر های قوچان، تربت حیدریه و اردبیل مجموعا از پرداخت ۱۰ میلیارد و ۵۷۰ میلیون ریال خسارت ساختگی جلو گیری کردند.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا، در یک فقره اعلام خسارت بیمه شخص ثالث در قوچان، کارشناسان بیمه آسیا در این شهر از پرداخت هفت میلیارد ریال خسارت جلوگیری کردند.

بنا بر این گزارش، در این پرونده خسارت که در پی تصادف موتور سیکلت با خودروی وانت مزدا منجر به مصدومیت راکب و ترک نشین تشکیل شد، با توجه به اینکه حادثه در ساعات پایانی شب، در محل خلوت و در نبود شاهد عینی به وقوع پیوسته بود، با بررسی های فنی کارشناسان بیمه آسیا و ارائه ادله محکم و مستدل به مراجع قضایی، ساختگی بودن حادثه تایید شد و از پرداخت خسارت جعلی جلوگیری به عمل آمد.

این گزارش می افزاید: هم چنین در پی اعلام واژگونی خودروی پراید در شهرستان تربت حیدریه، در بررسی ها و تحقیقات انجام شده توسط کارشناسان بیمه آسیا در شعبه این شهرستان، مشخص شد فرد دیگری به جای راننده که فاقد گواهینامه بوده است، معرفی شده است. لذا با توجه به ارائه مستندات و شواهد، بازپرس پرونده با پذیرش موضوع جابجایی راننده، حکم به غیر حق بودن خسارت داد و از پرداخت یک میلیارد و ۹۲۰ میلیون ریال جلوگیری کرد.

همچنین در پی گزارش فرمانده پلیس راه اردبیل- مغان مبنی بر بررسی دقیق پرونده خسارت بدنه خودرویی سواری و زمان بسیار نزدیک زمان صدور بیمه نامه و زمان وقوع حادثه، پس از پیگیری مستمر کارشناسان بیمه آسیا در استان و گفتگو با شاهد حادثه، مشخص شد زمان وقوع حادثه قبل از شروع بیمه نامه بوده است. لذا با درخواست از دادستان و پلیس راه برای بررسی دوربین های جاده ای و دفاتر ثبت اکیپ های گشت، موضوع وقوع حادثه قبل از شروع بیمه نامه ثابت گردید. و بدین وسیله از پرداخت یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال خسارت ساختگی جلوگیری شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.