×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
کارآفرین، تندیس سیمین جایزه ملی مدیریت مالی را گرفت

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین، تندیس سیمین دوازدهمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران با توجه به عملکرد مطلوب و شایسته بانک کارآفرین در حوزه‌های مدیریت مالی، شفافیت مالی، اقتصادی و.. به این بانک اعطا شد . در مراسم تقدیر از برگزیدگان که با حضور جمع کثیری از مقامات و مدیران کشوری برگزار شد، دکتر فرشاد محمد پور معاون مدیر عامل در امور مالی و امور مجامع بانک به عنوان نماینده بانک تندیس سیمین دوازدهمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران را دریافت کرد.

لازم به ذکر است که این جایزه با هدف حمایت مدیریت مالی حرفه‌ای در مسیر دستیابی به جایگاه واقعی در شرکت‌ها و سازمان‌ها، تشویق و ترغیب شرکت‌ها برای انجام خود ارزیابی و شناخت نقاط قوت و ضعف و زمینه‌های بهبود، ایجاد فضای رقابتی مناسب و حرفه‌ای شرکت‌ها و سازمان‌های ایرانی، تعریف راهبردی از مدیریت مالی و اقتصادی سازمان در جهت دستیابی به اهداف استراتژیک، معرفی و قدردانی از شرکت‌ها و سازمان‌های برتر در مالی و اقتصادی و فراهم کردن امکان تبادل تجربیات موفق مدیران مالی برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش طراحی مدل جایزه ملی مدیریت مالی ایران توسط اساتید و متخصصین خبره در مدل‌های مطرح دنیا صورت گرفته است. به گونه‌ای که در این مدل ارزیابی حوزه مالی و اقتصادی سازمان‌ها و شرکت‌ها با استفاده از معیارها و شاخص‌های تخصصی مالی و حسابداری انجام می‌پذیرد.

همچنین در جهت ارزیابی هر چه دقیقتر و تحصصی‌تر، با توجه به حوزه فعالیت متقاضی (تولیدی، بازرگانی، خدماتی، بانک و …) معیارهای تخصصی آن حوزه تدوین گردیده است که این معیارها و شاخص‌ها برای سطوح مختلف جایزه (تندیس، تقدیرنامه و گواهینامه) متفاوت است که با عنایت به اهمیت و ارزش هر معیار در عملکرد سازمان، امتیاز خاصی برای آن معیار در نظر گرفته شده است.

جایزه ملی مدیریت مالی ایران در سه سطح تندیس، تقدیرنامه و گواهینامه برنامه ریزی و به برگزیدگان اعطا می شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.