×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

شهرستان اراک را می‌توان به‌منزله بهشتی برای فعالیت صنایع و کارخانه‌های مختلف در ایران دانست. حضور برخی از بزرگ‌ترین و مشهورترین برندهای تجاری و کارخانه‌های تولیدی در شهرستان اراک، فرصتی طلایی را برای کاریابی و استخدام در اختیار افراد جویای کار در این منطقه قرار داده است. اگر به دنبال کاریابی اراک و ارسال رزومه خود به آگهی های استخدامی این منطقه هستید، حتما ادامه این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

در این مقاله ضمن معرفی شهرستان اراک و ظرفیت‌های این شهرستان در حوزه صنعت و معدن، به برخی از بزرگ‌ترین و معتبرترین شرکت‌های اراک نگاهی خواهیم انداخت. همچنین در این مطلب، بهترین روش کاریابی در اراک را خدمت شما عزیزان معرفی خواهیم نمود.

اراک در یک نگاه

اراک یکی از کلان‌شهرهای ایران و یکی از شهرهای صنعتی مهم در کشور است. این شهر مرکز شهرستان اراک و استان مرکزی است که با داشتن حدود ۵۲۱ هزار نفر جمعیت، به‌عنوان پرجمعیت‌ترین شهر استان شناخته می‌شود.

اراک را می‌توان یکی از قطب‌های صنعتی در کشور دانست که به دلیل میزبانی از شرکت‌های بزرگ و معتبر، همواره جایگاه ویژه‌ای در حوزه کاریابی و استخدام داشته است. به شکلی که حتی افراد بدون سابقه کار، فرصت‌های استخدامی فراوانی در اراک خواهند داشت. برای کاریابی اراک و یافتن کار در اراک، حتما روزانه به لینک مورداشاره مراجعه کنید.

ظرفیت‌های اقتصادی اراک در بخش صنعت و معدن

حضور صنایع بالادستی و صنایع مادر در شهرستان اراک، به‌اندازه‌ای قابل‌توجه و چشم‌گیر است که می‌توان اراک را دومین میزبان این نوع از صنایع در کشور دانست. خوب است بدانید که در حدود ۸۰% از تجهیزات و ماشین‌آلات موردنیاز بخش انرژی در کشور، در شهرستان اراک ساخته و تولید می‌شود.

برای پی بردن به اهمیت بالای شهر اراک در حوزه صنعت و معدن، کافی است نگاهی به فهرست برخی از معتبرترین کارخانه‌ها و شرکت‌های تولیدی در این منطقه بیندازیم. اسامی برخی از شرکت‌های بزرگ و معتبر در اراک عبارت‌اند از:

  • شرکت آلومینیوم ایران یا ایرالکو- بزرگ‌ترین تولیدکننده آلومینیوم در کشور
  • شرکت ماشین سازی اراک- بزرگ‌ترین ماشین سازی ایران
  • واگن پارس اراک- بزرگ‌ترین کارخانه واگن‌سازی خاورمیانه
  • شرکت کمباین سازی ایران- بزرگ‌ترین کارخانه کمباین سازی در خاورمیانه
  • شرکت هپکو اراک- بزرگ‌ترین تولیدکننده ماشین‌آلات سنگین در منطقه خاورمیانه
  • گروه لجور- بزرگ‌ترین تولیدکننده جرثقیل در خاورمیانه
  • شرکت پالایش نفت امام خمینی شازند اراک- مدرن‌ترین پالایشگاه نفت ایران
  • شرکت معدنی املاح ایران- بزرگ‌ترین شرکت املاح معدنی در ایران
  • کارخانه آونگان اراک- یکی از بزرگ‌ترین کارخانه‌های سازنده دکل‌های مخابراتی و دکل‌های انتقال نیرو در خاورمیانه

از دیگر شرکت‌های معتبر و فعال در اراک می‌توان به گروه کارخانجات سیرنگ و کارخانه آرد اطلس اشاره کرد. با نگاهی به لیست فوق می‌توان شهر اراک را به‌عنوان پایتخت صنایع مختلف در ایران نام‌گذاری کرد. تولیدات بخش صنعت و معدن در اراک به‌اندازه‌ای است که بخش قابل‌توجهی از این محصولات صنعتی، به خارج از کشور صادر می‌شود. در ادامه برخی از شرکت‌های بزرگ و معتبر در اراک را معرفی خواهیم نمود.

شرکت آلومینیوم ایران (ایرالکو)

شرکت آلومینیوم ایران یا ایرالکو را می‌توان به‌عنوان اولین کارخانه تولیدکننده شمش‌های آلومینیومی در ایران و منطقه خاورمیانه دانست. ساخت این کارخانه در سال ۱۳۴۷ شروع گردید و در سال ۱۳۵۱ با ظرفیت تولید ۴۵ هزار تن شمش آلومینیوم در سال، مورد بهره‌برداری قرار گرفت. این کارخانه هم‌اکنون دارای ظرفیت تولیدی به‌اندازه بیش از ۱۸۰ هزار تن در سال است.

شرکت آلومینیوم اراک (ایرالکو) در سال‌های اخیر عضو ۱۰۰ شرکت برتر ایران بوده و برای چند سال متوالی، به‌عنوان صادرکننده نمونه در سطح استانی و کشور شناخته شده است. اگر به دنبال کاریابی اراک و استخدام شدن در این واحد صنعتی هستید، می‌توانید آگهی های استخدامی شرکت ایرالکو (آلومینیوم اراک) را در صفحه رسمی سایت این شرکت یا سایت های کاریابی معتبر مشاهده کنید.

شرکت ماشین ‌سازی اراک

شرکت ماشین سازی اراک را می‌توان به‌عنوان اولین و بزرگ‌ترین واحد صنعتی در ایران دانست که فرآیندهایی مانند ذوب، ریخته‌گری، طراحی و ساخت را به‌تنهایی انجام می‌دهد. همچنین شرکت ماشین ‌سازی اراک اولین و بزرگ‌ترین سازنده دیگ‌های بخار در کشور است که توانسته است اولین پالایشگاه سیار نفت در کشور را راه‌اندازی نماید.

در حقیقت شرکت ماشین ‌سازی اراک با فعالیت خود در صنایع مختلفی مانند صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، صنایع معدنی، فولاد و نیروگاه، افتخارات متعددی را در صنعت کشور از آن خود کرده است. شرکت ماشین سازی اراک اولین سازنده تجهیزات فرآیندی متانول، اولین سازنده مخزن کروی، سازنده اولین و بزرگ‌ترین پل‌های قوسی فلزی، اولین سازنده پل‌های شناور و اولین سازنده نیروگاه بادی در کشور است.

شرکت دانش‌بنیان ماشین سازی اراک به‌عنوان یکی از قطب‌های صنعتی در کشور، دارای بیش از نیم‌قرن تجربه حضور فعال در حوزه‌های مختلف اقتصادی است. شرکت ماشین سازی اراک، آگهی های استخدامی خود را از طریق سایت های کاریابی معتبر یا صفحه رسمی شرکت، در اختیار افراد جویای کار قرار می‌دهد.

استخدام و کاریابی اراک در شرکت هپکو اراک

شرکت تولید تجهیزات سنگین هپکو اراک، بزرگ‌ترین تولیدکننده ماشین‌آلاتی مانند لودر، غلتک، گریدر و بلدوزر در ایران و خاورمیانه است. شرکت هپکو اراک به‌عنوان بزرگ‌ترین سازنده ماشین‌آلات راهسازی و معدنی در کشور، همکاری‌های متعددی با برندهای معتبر خارجی مانند ولوو، کوماتسو و نیوهلند داشته است.

شرکت هپکو اراک دارای زیرمجموعه‌های متعددی است که از آن جمله می‌توان به شرکت‌های هسکو، فرتاک ماشین، کومات ماشین، روغن هپکو اراک و آفتاب شرق اشاره کرد. شرکت هپکو اراک در انجام پروژه‌های مختلف صنعتی ازجمله پروژه‌های صنایع معدنی، فولاد، صنایع ساختمان، حمل‌و‌نقل، صنایع نیروگاهی و صنایع نفت، گاز و پتروشیمی، حضوری فعال دارد.

شرکت آونگان اراک

شرکت آونگان اراک در سال ۱۳۵۳ با هدف ساخت انواع برج‌های مخابراتی و انتقال نیرو راه‌اندازی شد. از فعالیت‌های این شرکت می‌توان به طراحی برج‌های انتقال نیرو، نورد مقاطع فولادی، تولید لوله‌های حفاری صنایع نفت و گاز، طراحی و ساخت سازه‌های فلزی و تعمیر ماشین‌آلات صنعتی حوزه نفت و گاز اشاره کرد.

مجتمع صنعتی آونگان اراک با سابقه کار نزدیک به ۵۰ سال در کشور، توانسته است بیش از ۳۰۰ پروژه را با موفقیت به انجام برساند. برای کاریابی اراک و استخدام در این واحد صنعتی، می‌توانید به سایت های کاریابی معتبر در کشور مراجعه کنید.

شرکت معدنی املاح ایران

شرکت معدنی املاح ایران به‌منظور استخراج و فرآوری نمک‌های صنعتی، در سال ۱۳۶۳ تأسیس گردید. این شرکت در سابقه کار و فعالیت خود، عنوان واحد نمونه صنعتی و واحد نمونه کیفی را از آن خود کرده است. برای کاریابی اراک و یافتن جدید‌ترین آگهی های استخدامی در این واحد صنعتی، می‌توانید روزانه به یکی از سایت های کاریابی معتبر کشور مراجعه کنید.

بهترین روش کاریابی اراک

اولین گام در فرآیند کاریابی اراک، یافتن جدیدترین آگهی های استخدامی شرکت‌های بزرگ و معتبر است. موسسات کاریابی اراک، روزنامه‌های کثیرالانتشار و آگهی های استخدامی در سایت‌های مختلف، همگی جزء روش‌های کاریابی موردتوجه در شهرستان اراک هستند.

در بین روش‌های کاریابی مختلف، سایت‌ های کاریابی را می‌توان بهترین منبع برای یافتن آگهی های استخدامی و کاریابی اراک دانست. مزیت‌های متعددی مانند رایگان یا کم‌هزینه بودن استفاده از خدمات سایت های کاریابی، ارائه مجموعه متنوعی از خدمات در حوزه کاریابی، انتشار سریع آگهی های استخدامی از شرکت‌های معتبر و ارائه مطالب آموزشی مفید در حوزه استخدام و کاریابی، موجب شده است تا این شیوه از کاریابی موردتوجه کارجویان مختلف قرار گیرد.

استخدام در اراک با سایت‌ های کاریابی

یکی از خدمات مهمی که سایت های کاریابی در اختیار افراد با سابقه کار، فارغ‌التحصیلان دانشگاهی و کارجویان مبتدی بدون سابقه کار قرار می‌دهند، امکان ساخت رزومه استاندارد و حرفه‌ای است. وجود رزومه ساز آنلاین در اغلب سایت های کاریابی معتبر، امکان ساخت سریع رزومه را برای تمام کارجویان فراهم کرده است.

یک رزومه ساز آنلاین معمولا دارای قالب‌های متنوع و استاندارد برای مشاغل مختلف است. همچنین برخی از رزومه سازهای آنلاین امکان ساخت رزومه دوزبانه فارسی و انگلیسی را برای کارجویان فراهم می‌کنند. بعد از ساخت یک رزومه کاری مناسب و حرفه‌ای، می‌توانید به‌راحتی از طریق سایت های کاریابی رزومه کاری خود را برای شرکت‌های بزرگ و معتبر در اراک ارسال نمایید.

یکی دیگر از ویژگی‌های مهم سایت های کاریابی که موجب سرعت بخشیدن به فرآیند استخدام و کاریابی در اراک می‌شود، اطلاع‌رسانی‌های شغلی است. با ثبت‌نام در سرویس اطلاع‌رسانی‌های شغلی در سایت های کاریابی، می‌توانید از جدیدترین آگهی های استخدامی حوزه کاری موردنظر خود مطلع شوید.

همچنین سایت های کاریابی در ایران با راه‌اندازی کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام، تازه‌ترین آگهی های استخدامی اراک را از طریق شبکه‌های اجتماعی در اختیار کارجویان قرار می‌دهند. این در حالی است که کارفرمایان با ثبت آگهی های استخدامی خود در هر ساعت از شبانه‌روز، امکان انتشار آگهی های استخدامی را در زمان‌های مختلف خواهند داشت.

درنتیجه فرصت‌های استخدامی در سایت های کاریابی به شکل لحظه‌ای به‌روزرسانی خواهند شد. با مراجعه به یک سایت کاریابی معتبر نه‌تنها می‌توانید از جدیدترین آگهی های استخدامی اراک مطلع شوید، بلکه خدمات حوزه کاریابی و استخدام را با کم‌ترین هزینه دریافت خواهید کرد.

جمع‌بندی

در این مقاله به معرفی اراک و صنایع مختلف فعال در این شهرستان پرداختیم. به شکلی که با معرفی برخی از واحدهای صنعتی بزرگ و معتبر در اراک، شما را با ظرفیت‌های صنعتی این منطقه از کشور آشنا نمودیم. درنهایت با معرفی سایت های کاریابی به‌عنوان بهترین شیوه کاریابی اراک، شما را در یافتن جدیدترین آگهی های استخدامی یاری نمودیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.