×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گفته معاون سازمان اموال تملیکی تا پیش از سال جاری امکان تعیین تکلیف خودروهای رسوبی وجود نداشته و در سال جاری این امکان براساس قانون بودجه فراهم شده است.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، سعید غلامی باغی در پاسخ به سوالی در خصوص تعیین تکلیف خودروهای رسوبی در اختیار سازمان اموال تملیکی در سال جاری اظهار کرد: با توجه به تلاش های سازمان اموال تملیکی و دولت جهت تعیین تکلیف هر چه سریعتر کالاهای رسوبی در انبارهای این سازمان، در نهایت این تلاش ها و پیگیری ها منجر به تصویب قانون بودجه سال ۱۴۰۲ شد.

وی افزود: براین اساس منع فروش وسایل نقلیه در اختیار سازمان برداشته شد که در این خصوص سازمان اموال تملیکی با همکاری و تعامل تمامی دستگاه های مربوط نظیر قوه قضائیه، گمرک، سازمان ملی استاندارد، حفاظت محیط زیست، راهور فراجا، سازمان امور مالیاتی و…. اقدام لازم جهت برگزاری مزایده‌های سراسری و فوق‌العاده را در دستور کار قرارداد.

غلامی تاکید کرد: با توجه به سفر اخیر معاون اول محترم رئیس جمهور این موضوع سرعت بیشتری گرفت و مزایده فوق العاده ۵۸۱ مربوط به انواع وسایل نقلیه برگزار شد. این روند با توجه به محدودیت زمانی قانون بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور تا پایان سال ادامه خواهد داشت و این سازمان با توان حداکثری در تعیین تکلیف هر چه سریعتر کالاهای در اختیار اهتمام خواهد داشت.

منبع: تسنیم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.