×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

مهندس آشتیانی در راستای رونق تولید و رفع موانع آن در شرکت دخانیات ایران؛ در نشستی بر خط با حضور مدیران مجتمع‌های هفت‌گانه استانی، پیگیر عملکرد ده‌ماهه نخست سال جاری و برنامه‌ها دو ماه پایانی سال این مجتمع‌ها شد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت دخانیات ایران، در ادامه پیگیری‌های مستمر مهندس آشتیانی؛ مدیرعامل شرکت برای رفع موانع و افزایش ظرفیت‌های تولید، نشست نیمه حضوری بررسی عملکرد ده‌ماهه سال جاری این مجموعه در این حوزه و افق پیش رو به ویژه راهکارهای تحقق چشم‌انداز شرکت دخانیات در بخش تولید، برگزار شد.

در ابتدای این نشست که با حضور محمدحسین حسنی؛ عضو هیئت مدیره، فرخ نعمت‌خواه؛ مدیر حوزه مدیرعامل و هیئت مدیره ، خانم جامعی؛ معاون بازرگانی، علیرضا دولتی؛ معاون اداری مالی، حسین آئینی؛ معاون برنامه‌ریزی و جمعی از مدیران ستادی و نیز مشارکت بر خط مدیران مجتمع‌های شرکت در کشور؛ تهران، گیلان، مازندران، گلستان، اصفهان، آذربایجان غربی و کردستان، برگزار شد، فرشید آئینی؛ معاون تولید در سخنانی با اشاره به فلسفه تشکیل این جلسه به ارائه گزارشی از؛ عملکرد دهه‌ماهه بخش تولید نسبت به سال قبل، میزان تولید محصول در مجتمع‌ها به تفکیک نوع و سایز محصول، برنامه بودجه و میزان تحقق آن، میزان تحقق کلان‌برنامه سال ۱۴۰۲ تا بهمن‌ماه، برنامه‌ها معاونت تولید در دوماهه پایانی سال، تأمین قطعات و برروزرسانی دستگاه‌ها و غیره… پرداخت.

در بخش بعدی به ترتیب آقایان؛ وهابی؛ مدیرمجتمع گیلان، یونسی؛ مدیر وقت مجتمع تهران، خیاطی؛ مدیر مجتمع آذربایجان غربی، جوادی؛ مدیر مجتمع مازندران، وزیری؛ مدیر مجتمع گستان، صدری؛ مدیر مجتمع اصفهان به بیان مشکلات، دغدغه‌ها، مطالبات و برنامه‌های خود پرداختند که اهم موازد ذکر شده به شرح ذیل است:

ابراز امیدواری نسبت به تحقق کلان برنامه حوزه تولید دردو ماه پایانی سال
ضرورت توجه به نگهداری و سرویس منظم دستگاه‌ها جهت افزایش تولید
اهمیت مرغوبیت مواد اولیه
ضرورت رفع موانع و تسهیل روند خرید قطعات به ویژه قطعات خارجی
مشکلات منابع انسانی
تشکر از پرداخت به موقع حق الزحمه کشاورزان
همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان برای تأمین داخلی
ساماندهی وضعیت کارگران حجمی
درخواست تزریق نیروی انسانی به مجتمع اصفهان
افزایش اختیارات مدیران مجتمع‌های استانی
و …

مهندس آشتیانی مدیرعامل شرکت دخانیات ایران؛ در بخشی از این نشست در سخنان کوتاهی خطاب به مدیران مجتمع‌های استانی و ستادی، مدیریت هزینه‌ها به نفع تولید را مورد تأکید قرار داد و ضمن اشاره به لزوم حاکمیت نگاه عدالت‌محور در توجه به استان‌ها، بروزرسانی دستگاه‌ها و اهتمام به فروش به میزان تمرکز بر افزایش تولید را یادآور شد.

وی همچنین ضمن شنیدن مطالبات مدیران مجتمع‌های هفت‌گانه شرکت دخانیات، به منظور تسهیل روند فعالیت آنها دستوراتی را صادر کرد.

از جمله مواردی که مورد تأکید مدیرعامل شرکت دخانیات قرار داشت، ضرورت بروزرسانی دستگاه‌ها و تأمین قطعات مورد نیاز به منظور بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌های تولید در مجموعه شرکت دخانیات ایران بود.

همچنین خانم جامعی؛ معاون بازرگانی شرکت دخانیات ایران در این نشست ضمن ارائه توضحیاتی درباره کیفیت مواد اولیه، توجه به فروش در کنار تولید را خواستار شد.

مهندس آشتیانی و اعضای هیئت مدیره شرکت دخانیات در چند ماه گذشته به طور مستمر مسئله رفع موانع تولید و افزایش آن را در دستور کار قرار داده‌اند و مدیرعامل این مجموعه بازدیدهای دوره‌ای مفصلی از خطوط تولید داشته و ابتکار برگزاری نشست مذکور هم در این راستا بوده و قرار است به طور منظم این نشست‌ها ادامه یابد.

یادآور می‌شود تمرکز و اهتمام بر حوزه تولید، در همین بازه زمانی نتایج شایان توجهی به دنبال داشته و افزایش و رونق تولید براساس آمار در چند ماهه اخیر، گواهی این مدعاست.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.