×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

صبح امروز مدیران طرح‌ها، HSE، منابع انسانی، مدیرعامل مدیریت توسعه و تعدادی از مدیران ارشد هلدینگ خلیج فارس به صورت سرزده از پروژه هایکو شرکت پتروشیمی کارون بازدید و در جریان آخرین پیشرفت‌های این طرح قرار گرفتند.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی پتروشیمی کارون، حسین رفیع زاده مدیر طرح‌های سرمایه‌ای پتروشیمی کارون، ضمن تشریح جزئیات آخرین اقدامات و پیشرفت‌های طرح هایکو اظهار داشت:چنانچه مشکلات مالی به موقع مرتفع شود، ما می‌توانیم در آینده‌ نزدیک از این طرح ملی بهره‌برداری کنیم.
علیرضا صدیقی‌زاده مدیرعامل این شرکت نیز طی سخنانی این طرح را یک طرح مولد ساز عنوان کرد که با رفع مشکلات مالی طرح هایکو می‌توان از صددرصد ظرفیت پتروشیمی کارون بهره‌برداری کرد.
فدایی مدیر طرح‌های هلدینگ خلیج فارس پس از بازدید از هایکو و بررسی گزارش‌های فنی، اظهار داشت: با توجه به پیشرفت‌ها و اقدامات قابل توجهی که این طرح داشته ما هم سعی خواهیم کرد کمک کنیم تا موانع موجود برطرف شده و در آینده‌ نزدیک شاهد افتتاح این پروژه مهم شویم.
گفتنی است، با راه اندازی و افتتاح طرح هایکو، دو خوراک اصلی پتروشیمی کارون تأمین و در پایداری تولید این شرکت نقش اساسی ایفا خواهد کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.